ביטוח נסיעות לסיני – למה חשוב לעשות?

לא תטוסו לחו"ל בלי לעשות ביטוח נסיעות נכון? סיני, על אף שהיא ממש כאן במרחק נגיעה, על אף שאנחנו לא צריכים מטוס כדי להגיע אליה – היא גם חו"ל. אפילו אם אתם נוסעים רק לסוף שבוע, שבוע קצר או מעבר לכך מומלץ וחשוב לעשות ביטוח נסיעות גם לפני נסיעה לסיני.

 

למה ביטוח נסיעות לסיני הוא כה חשוב?

רוב הנוסעים לסיני משתכנים בחושות. רוב החושות מאוד בסיסיות, ומאוד קל לפרוץ לתוכן, שלא נדבר על זה שבחלק מהחושות לא תמצאו אפילו מפתח לנעול את דלתכם. על אף שסיני משרה אווירה של רוגע וביטחון, גם שם קורות גניבות או אובדן חפצים. ביטוח נסיעות לסיני יגן עליכם מפני האובדן הכספי של דברים שנעלמו או נגנבו. בנוסף, כמו בכל טיול גם בנסיעה לסיני יכולה לקרות פציעה, מחלה או חבלה לגוף אשר יצריכו טיפול רפואי. הביטוח נסיעות לסיני יכסה את ביקורכם בבית החולים, וביטוחים מסוימים אף יציעו לכם שירותי חילוץ והצלה החשובים ביותר ליוצאים לטרקים או צלילות, באתרי הצלילה בדהב או שארם.

 

מה כולל ביטוח נסיעות לסיני?

הכיסוי הכללי מעניק לכם כרטיס אשר בו תוכלו להשתמש להוצאות רפואיות וייתן לכם פטור מהוצאות נוספות כאשר תשתמשו בו, הטסה רפואית לישראל עם צוות רפואי, פינוי אווירי, גבול אחריות של 5,000,000$, כיסוי רעידות אדמה, מוקד חירום וחדר רופאים טלפוני בעברית למבוטח ובני משפחתו הפעיל 24 שעות ביממה, חבות כלפי צד ג' ואיתור וחילוץ.

תוכלו להוסיף לחבילת הביטוח הבסיסית גם כיסוי כבודה היעניק לכם השתתפות כלכלית של חברת הביטוח במקרים של גניבת או אובדן רכוש, וביטול וקיצור נסיעות עם תקרה על 4000$ במצבים רפואיים שלכם או של בן משפחה אשר גרמו לכם לקצר או לבטל את שהותכם בסיני.

ישנם כיסויים נוספים אשר תוכלו להוסיף כגון: גניבת מכשיר סלולרי, ספורט אתגרי (הכולל בתוכו צלילות, שייט, טרקים, טיולי ג'יפים ועוד), תאונות אישיות הגורמות לנכות או מוות (עם כיסוי של עד 30,000$ בגילאי 16- 67, או 15,000$ מתחת לגיל 16 או מעל גיל 67), גניבת מחשב נייד, טאבלט או מצלמה (כיסוי של עד 750$), וכיסוי ספורט מקצועי/ תחרותי אם נפגעתם במהלך משחק מקצועי.
המחיר היומי לביטוח הוא מאוד זול ושווה את השקט הנפשי. תוכלו גם לעשות ביטוח מקיף לשנה ובכך לא תצטרכו לדווח בכל פעם שתסעו. ביטוח נסיעות לסיני מקיף לשנה משתלם מאוד לאלו שיורדים לסיני פעמים רבות במהלך השנה.

 

איך עושים ביטוח נסיעות לסיני?

תהליך רישום הפוליסה הוא תהליך קצר הלוקח מספר דקות ויקנה לכם שלווה בעת ביקרוכם בסיני. שימו לב שבעת שאתם רוכשים ביטוח לסיני יש לבחור באסיה כיבשת הנסיעות, כיוון שסיני (לעומת מצרים) נחשבת מבחינת הביטוח כחלק מאסיה.  ישנה אפשרות גם לסובלים ממחלות כרוניות או נכות לעשות ביטוח מיוחד המותאם למצבם, תוכלו לקבל פרטים על כל על ידי מילוי מספר הטלפון שלכם, ונציג הביטוח יחזור אליכם בהקדם. ניתן לקבל את כל הפרטים והצעת מחיר משתלמת במיוחד לביטוח נסיעות לסיני באתר סיני סייט >> https://www.sinaisite.co.il.

אולי יעניין אותך גם

בית סוכן
ביטוחים
הכירו את בית סוכן!

אם אתם סוכני ביטוח מתחילים או כאלו המחפשים לבסס את עצמם יותר, הגיע הזמן שצכירו את בית סוכן. מדובר בסוכנות ביטוח שהוקמה מתוך חזון להיות

קרא עוד »