בחירת חבילת טלוויזיה – השקעה נכונה

הוט, יס, סטינג TV, סלקום TV, נטפליקס – זו רשימה חלקית של ספקיות התכנים המובילות כיום בשוק הטלוויזיה. אז איך בוחרים חבילת טלוויזיה, ומי מהם הכי משתלמת? כך תבחרו נכון.

 

בחרו את חבילת הערוצים שמעניינת אתכם

כמות הערוצים שנמצאות כיום בחבילות הטלוויזיה נראות כמעט אין סופית, ולרוב כוללת חבילות ילדים, ערוצי ספורט מגוונים שכוללים ענפים החל מכדורגל וכדורסל ועד סקי, ביליארד ומרוצי מכוניות, וכן ערוצים בשפות זרות וערוצי מבוגרים. כך יוצא שפועל – אנחנו משלמים עבור חבילה שאת רוב התכנים שלה לא נראה לעולם, מהסיבה הפשוטה שהם לא מעניינים אותנו.

לכן כדאי לנסות שלא לתת לעושר של המידע להציף אותנו ולהתמקד בשאלה איזו חבילה כוללת את הערוצים שחשובים לכם, ולא באיזו חבילה תקבלו את כמות הערוצים הגדולה ביותר.

 

על מה לא כדאי לכם להתפשר

דווקא בגלל שהמגוון הרחב של הערוצים והכמות הגדולה של חברות הטלוויזיה המובילות כיום עשויים לבלבל אותכם, כדאי לנסות לחשוב הפוך – על אלה תכנים אתם לא רוצים להתפשר וחשוב לכם שהם יהיו כלולים בחבילה? אם למשל יש לכם ילדים קטנים, אל תתפשרו על חבילת טלוויזיה שלא כוללת ערוצי ילדים. במקרה ואתם חובבי ספורט וכדורגל, חשוב שתוודאו שהחבילה כוללת את הליגות המועדפות עליכם ואת שידורי ליגת האלופות.

בנוסף לכך, חשוב שתשימו לב לאיכות השידור: בדקו אם הערוצים והממיר שהחברה מספקת לכם יאפשרו לכם לצפות בשידור באיכות גבוהה, כך שתוכלו להגיע לרמת הנאה מקסימלית בזמן הצפייה.

 

השוואת מחירים בין שירותי טלוויזיה

הצעד האחרון לפני שבוחרים חבילת טלוויזיה הוא כמובן השוואת מחירים. באיזו חברה תקבלו את מגוון הערוצים והתוכניות שיתאימו לכם במחיר הזול ביותר?

החלק הזה עשוי להיות מבלבל ולא תמיד חד משמעי. שיטוט בין כל אתרי חברות הטלוויזיה ואיסוף מידע הוא חוויה מייגעת במיוחד, ולכן אנחנו מציעים להיעזר באתר חיצוני שכבר עשה את ההשוואה בשבילכם וסיכם את כל המידע במקום אחד. לצורך העניין תוכלו להיעזר באתרים כמו  SmartCut , כדי למצוא את חבילת הטלוויזיה שתתאים לכם בול.

כך או כך, שימו לב כי כאשר החבילה כוללת בתוכה ממיר טלוויזיה ולא מבוססת על אינטרנט בלבד כמו נטפליקס, המחיר שתשלמו עשוי לעלות בגין תשלום עבור התקנה (חד פעמית) ותשלום חודשי עבור הממיר.

 

מי מציעה את החבילה הטובה ביותר

אז איזו חבילה תהיה הטובה ביותר עבורכם? התשובה לשאלה הזו תלויה בעיקר בכם. אם אתם צופים בעיקר בסדרות ייתכן שנטפליקס היא התשובה עבורכם. אם מה שחשוב לכם הוא דווקא חבילת ספורט איכותית אולי תעדיפו את החבילה של יס, ואם תכנים ישראלים זה מה שמעניין אותכם – אולי דווקא הוט עשויה להתאים לכם. בדקו – וחסכו!

 

אולי יעניין אותך גם

מנהל השקעות מומלץ
השקעות
מנהל השקעות מומלץ

בחירת מנהל ההשקעות הנכון, היא החלטה מכרעת עבור אנשים המעוניינים להגדיל את עושרם ולהשיג את יעדיהם הפיננסיים. מנהל השקעות, אחראי לקבל החלטות השקעה מושכלות בשם

קרא עוד »
משקיע מתחיל
השקעות
המדריך למשקיע המתחיל

השקעות הינן דרך נפוצה לצבור הון עתידי. עם זאת, הן טומנות בחובן סיכונים מסוימים שיש להביאם בחשבון. מדריך זה נועד לסייע למשקיעים מתחילים להתמצא בעולם

קרא עוד »
השקעות נדלן בדובאי
השקעות
מיסוי השקעות נדל"ן בדובאי

השקעה בנדל"ן היא בחירה פופולרית עבור ישראלים רבים המעוניינים לגוון את תיק ההשקעות שלהם ולייצר הכנסה פסיבית. דובאי, במיוחד, הפכה ליעד אטרקטיבי להשקעות נדל"ן בשל

קרא עוד »