אלון טהורי יועץ מס מוסמך

אתה מנהל עסק פרטי ועד היום לא היית לגמרי מרוצה מיועץ המס שלך? בלי ששמת לב שילמת הרבה יותר מידי מיסים ואתה תוהה מה תוכל לעשות בנידון והאם יש יועץ שיעזור לך לשלם פחות? כדאי שתדע: שווה להשקיע בבחירת היועץ החדש שלך, כי אין ספק שיועץ מנוסה יעזור לעסק שלך בצורה משמעותית.

 

מדוע חשוב לפנות אל יועץ מס מוסמך?

אחת מהתופעות הכי בולטות שיש בעידן שבו אנחנו חיים, זו התופעה של לימוד עצמי דרך האינטרנט. היום אפשר לקרוא על כל נושא ועניין אונליין, מה שמוביל לא פעם אנשים רבים לחשוב שאם הם קראו מאמר או שניים בנושא מסוים – זה כבר הופך אותם למומחים. עם זאת, חשוב להבין שכאשר מדברים על מיסים זה לא בדיוק כך, שכן יש משמעות אדירה לא רק להיכרות עם המצב הקיים בימינו, אלא גם לידע שנצבר לאורך שנים. לכן, אם אתה יכול לפנות אל יועץ מס שחי ונושם את התחום הזה מזה שנים רבות ולהפקיד בידיו את ניהול תשלומי המיסים של העסק שלך, למה לחשוב פעמיים? מעבר לכך שיועץ מס כזה יעזור לך לחסוך בתשלומי מיסים במקרים מסוימים, הוא גם יוכל לייעץ לך ולנהל את כל מה שקשור לחשבונות העסק. זה לא במקרה שכל כך הרבה בעלי עסקים עובדים עם יועצי מס מומחים, אז למה שלא תנסה זאת עוד היום?

 

איך תבחר לך יועץ מס טוב?

האמת היא, שאפשר להבין מדוע אתה מבולבל לגבי כל מה שקשור לבחירת יועץ המס שלך, כי לא חסרים אנשי מקצוע שעובדים בתחום הזה. עם זאת, לא לכולם יש את הניסיון ואת הידע הנדרש, כך שיש משמעות לשאלה מי יהיה יועץ המס החדש שלך. חשוב לברר מה הניסיון של היועץ ובאיזה תחומים בדיוק הוא מציע שירות. כמו כן, אם אתה יכול לקרוא אודות היועץ שלך מספר המלצות, זה כמובן כדאי. כך תגלה שיועץ כמו אלון טהורי הוא הבחירה הנכונה, כי הוא מגיע עם ניסיון רב ועם אינספור שירותים מגוונים שהוא מציע ללקוחותיו.

 

איזה שירות תקבל מיועץ המס?

במקרה של אלון טהורי תוכל להיות בטוח שאתה מקבל לא רק שירות מקצועי, אלא גם מאוד מגוון. זה אומר שבכל שאלה שתהיה לך בנוגע למיסים תוכל לפנות אל משרדו. בפועל המשרד מציע שירותים כמו: ניהול חשבונות וייעוץ מס לעוסק פטור, ניהול חשבונות וייעוץ מס לעוסק מורשה ולחברה בע"מ, הגשת דו"ח שנתי, הגשת הצהרת הון ועוד. אין ספק שלקבל  תחת קורת גג אחת את כל השירותים שלהם אתה זקוק זה נוח מאוד. בצורה כזאת תוכל לדעת שמי שמנהל את נושא תשלומי המיסים בעסק מכיר את העסק שלך לעומק ונותן לך שירות אמין ומקצועי, אז למה שלא תקבע פגישה במשרדו של אלון טהורי עוד היום?

אולי יעניין אותך גם

מחושב מס רכישה
מיסים
כיצד מחשבים את מס הרכישה?

מי שרוכש זכות במקרקעין מחויב לשלם למדינה מס רכישה בגין ביצוע העסקה. מס הרכישה מייצג אחוז מסוים משווי העסקה, אחוז זה מתעדכן בכל שנה. שווי

קרא עוד »
מחשבון
מיסים
תנאים להחזרי מס לאחר שחרור

השתחררתם מצה"ל, התחלתם לעבוד, לנהל חיים בוגרים ועצמאיים, בקיצור – אתם במגרש של הגדולים. ויחד עם העצמאות של אדם מבוגר, מגיעה גם המון ביורוקרטיה וחשוב

קרא עוד »