איך תנהלו את הנכס שברשותכם בזמן הרילוקיישן – 3 טיפים ששווה להכיר

הליך הרילוקיישן מביא עמו ריגוש עוצמתי. השינוי שכולל טיסה ליעד חדש, שינוי אורח החיים והיכרות עם תרבות אחרת, גורמת לרבים להישאב אל תוך ההליך ולשכוח מהעניין החשוב ביותר  – ניהול הנכס. יש מי שנזכרים בעניין כמה רגעים לפני הטיסה, בזמן שיש מי שחושבים לטפל בו מבעוד מועד. אין זה משנה איזה טיפוסים אתם, מה שחשוב זה שהגעתם לכאן ואתם צפויים לקבל את הטיפים החשובים ביותר בכל הנוגע לניהול הנכס בזמן רילוקיישן.

 

רקע אודות ניהול נכס בזמן רילוקיישן

אנחנו כותבים את המדריך הנוכחי מתוך ניסיון רב מהעבר שלנו. עברנו 2 רילוקיישנים ב-7 השנים האחרונות. יש מי ששומעים את העובדה הזו וחושבים שמדובר בהליך מורכב שדרש מאתנו הרבה מאמצים נפשיים ומנטליים, אבל האמת היא, שההפך הוא הנכון. בגלל שפעלנו באופן שקול, תכננו את הכול לפרטי פרטים מראש וניהלנו את הנכסים שברשותנו על הצד הטוב ביותר, יכולנו ליהנות מהעבודה וממקום המגורים החדש שלנו מבלי להתעסק בנכס. מה עשינו כדי להגיע למצב האידיאלי הזה? יישמנו את 3 הטיפים הבאים:

 

טיפ מספר 1 – להיעזר בחברה לניהול נכסים

יש מי ששוברים את הראש ובוחרים לטוס אל עבר היעד החדש מבלי להשאיר אף אחראי על הנכס. הדבר מוביל ברוב המקרים לכאב ראש גדול, שכן, מרפי (הידוע כ"חוק מרפי") ידע להפיל עליכם את כל המצבים הכי לא נעימים דווקא כשאתם מחוץ לנכס, ועכשיו, לכו תחפשו מחו"ל מישהו שיטפל במצב. כדי שתימנעו ממצב זה, אתם צריכים שתהיה לכם חברה שמתמחה בכל הנוגע לתחום של ניהול הנכס ברילוקיישן. כך תוכלו לטוס בראש שקט בידיעה שיש מי שדואג ומטפל בנכס שלכם כאילו היה שלו.

 

טיפ מספר 2 – אל תסמכו על קרובי משפחה וחברים

אפשר לומר שהכותרת של הטיפ הזה יכלה להיות באותה המידה גם "אל תחסכו על הנכס שלכם". אם אתם תתכננו לחסוך כסף ותבקשו מקרובי משפחה או חברים להיות אחראיים על הנכס עד שתחזרו, אתם צפויים לגלות שתשלמו על כך ביוקר. לכן, כדאי שתיישמו את הטיפ הראשון שהצענו לכם ותפנו מיד לקבלת ייעוץ עם חברת אושן שבקיאה בתחום.

 

טיפ מספר 3 – תהיו זמינים

נכון, בחרתם בחברת ניהול נכס, אבל זה לא אומר שאתם יכולים לעבור למצב טיסה לכמה חודשים מעכשיו. לכן, אתם צריכים לשים לב שאתם זמינים למקרה שנציג מהחברה ירצה לשאול אתכם שאלה חשובה. ברוב המקרים הם לא מתקשרים סתם, אבל במידה ויש עניין חריג, כדאי שתדעו עליו.

 

לסיכום

אלו היו 3 הטיפים שיאפשרו לכם לנהל את הנכס שברשותכם בזמן רילוקיישן. כעת, נותר לכם רק ליישם את הטיפים הללו ולעלות על המטוס בידיעה שהנכס שלכם בידיים טובות. לנו נותר רק לאחל לכם בהצלחה בדרך החדשה וטיסה נעימה!

רילוקיישן

אולי יעניין אותך גם

סיבות להשתמש בתוכנת REVIT
כללי
4 סיבות להשתמש בתוכנת REVIT

תוכנת REVIT היא הגשמת החלומות של אנשי מקצוע מתחום הבניין: הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לכל המעורבים בתהליך תכנון הבנייה, גישה למודל תלת ממדי ממוחשב שמכיל כמות

קרא עוד »