איך תבחרו דירה מושלמת ביד אליהו?

יד אליהו עתידה לקלוט אלפי דירות חדשות אשר יצטרפו לדירות שכבר קיימות ומאוכלסות בשכונה.

החלטתם לעבור לגור בשכונה, הסבר על איך לבחור את הדירה המושלמת במיוחד בשבילכם

 

לכאורה נראה כי הבחירה הקשה עבור זוג צעיר, או באופן כללי עבור מחפשי דירה חדשה, היא בחירת המיקום. בפועל, גם לאחר שתחליטו כי ברצונכם לעבור לגור בשכונת יד אליהו, תתקלו בהמון דירות למכירה ביד אליהו אשר מוצעות לקנייה ונראות מפתות ומושלמות. בפועל, כנראה שלא כולן יהיו בדיוק הטעם או המיקום שברצונכם לגור בו ועל כן כדאי לעקוב אחר ההוראות שיובילו אתכם לבסוף, לבחור דירה מושלמת ביד אליהו.

 

כמות חדרים והיקף תקציב

החיפוש אחר הדירה המושלמת חייב להיות בהתאם לגבולות גזרה שתחליטו עליהם מראש בעיקר מבחינת כמות החדרים בדירה והיקף התקציב המקסימלי שלכם אותו אתם מוכנים להשקיע. לצורך העניין, החליטו על כמות חדרים מינימלית שאינכם מוכנים להתפשר אליה וחפשו דירות למכירה רק עם כמות חדרים כזאת, מקסימום חדר אחד מעל. מיקוד זה יצמצם לכם את החיפוש וינקה דירות שעשויות להיראות מושלמות, אך לא באמת רלוונטיות. עשו זאת גם עבור המחיר אותו אתם יכולים, אך גם מוכנים לשלם.

 

עיצוב וריהוט

כאשר מדובר בדירה המושלמת בעצם מתייחסים הן לדירה עצמה מבחינת הגודל או המיקום שלה, אך בהכרח גם לעיצוב ולריהוט הפנימי שלה. שכונת יד אליהו אמנם עתידה לקלוט אלפי דירות חדשות, אך אולי דווקא תעדיפו לרכוש דירה יד שנייה מבנייני השיכון ולהשקיע את הכסף בעיצוב וריהוט הדירה מחדש. כך תקבלו דירה בשכונה מבוקשת בתל אביב, במחיר מאוד סביר לעומת מרכז העיר שתהיה מושלמת עבורכם לאור העובדה שהשקעתם את הכסף דווקא בפנים הבית ולא במיקום או בגיל הדירה.

 

דירות מקבלן

אופציה נוספת ולא פחות טובה היא רכישת דירה חדשה מקבלן. כמובן שהיתרון העיקרי הוא שהדירה מגיעה חדשה ללא דיירים קודמים ועל כן עשויה להיתפס גם כיוקרתית ושווה יותר. נוסף על כך, דירות מקבלן מאפשרות קבלת כל שירותי הבניין אשר אלו עשויים לכלול חניה פרטית (מצרך מבוקש בתל אביב) ולובי מעוצב ויוקרתי. ביד אליהו מוקמים כבר מגדלי גינדי הפר האוס, אך עתידות להיבנות עוד אלפי דירות חדשות אשר יציעו לקהל הרחב לרכוש דירות חדשות בלב יד אליהו.

בחירת הדירה המושלמת ביד אליהו חייבת להיות בהתאם לתקציב ולכמות חדרים אשר הרוכשים יכולים להרשות לעצמם בהתאם לתקציב שלהם. כמובן שתמיד ניתן לרכוש דירה יד ראשונה מקבלן, אלו מוצעות בשפע כבר מעכשיו כחלק מפרויקטים חדשים אשר מושקים בשכונה. מומלץ להיוועץ עם אנשי מקצוע אשר מכירים את אופי הדירות ואת משמעות המיקום או הגודל שלהן, אלו יסייעו לכם לקבל החלטה כמה שיותר נכונה עם המקצועיות הנדרשת.

 

איש מחזיק בית

אולי יעניין אותך גם

השקעות נדל"ן
נדל"ן
4 עובדות על השקעות נדל"ן!

השקעות בנדל"ן נחשבות לבחירה פופולארית ביותר עבור מי שרוצים להגדיל את ההכנסות שלהם באופן משמעותי. אם אתם רוצים להכיר בתחום מקרוב, כדאי שתקראו את השורות

קרא עוד »