איך עובדת קופה רושמת?

קופה רושמת היא בין הדברים הבסיסיים ביותר עבור כל בית עסק באשר הוא. קופה רושמת מאפשרת לנו לעקוב ולנטר את הפעילות העסקית שלנו, לשמור ולהוציא קבלות ולראות כמה כסף נכנס ויצא. בעקבות ההתקדמות הטכנולוגית המרשימה של כמה השנים האחרונות, נכנסה שחקנית חדשה לשוק הקופות הרושמות – קופה רושמת ממוחשבת.

הסוג החדיש של הקופות הרושמות מבוסס לחלוטין על מערכות מחשוב מתקדמות המאפשרות לנו לנהל ולשמור את המידע העסקי שלנו בקלות וביעילות.

מחפשים קופה רושמת לעסק שלכם? חושבים על לפתוח עסק חדש? הגעתם למקום הנכון! במאמר הבא נסביר לכם את כל מה שתצטרכו לדעת על קופה רושמת ממוחשבת, כיצד היא עובדת ואיך היא תסייע לכם לניהול העסק.

 

מה עדיף – קופה רושמת רגילה או קופה רושמת ממוחשבת?

כפי שציינו מקודם, קופה רושמת היא בין הכלים החשובים ביותר בכל הנוגע לניהול העסק. לרוב, המונח קופה רושמת מעלה אצלנו תמונה של קופה אפורה עם מקשים המזכירים מכונת כתיבה ישנה, המדפיסה קבלות ופותחת מגירת מזומנים. המציאות כיום, היא שונה לחלוטין.

קופות רושמות של חברת ג'ייפי טרייד, או קופות רושמות ממוחשבות, מאפשרות לנו לנצל את חזית הטכנולוגיה לטובת ניהול העסק שלנו בצורת קופה רושמת ממוחשבת. קופות מסוג זה מבוססות על מערכות הפעלה ממוחשבת ועוזרות לנו לגשת בצורה קלה לכל הכלים הנדרשים לניהול סדיר ויום יומי של העסק, מבלי שנצטרך לחשוב על איפה לשמור את הקבלות והמסמכים שלנו.

קופות רושמות של Jaypee Trade

מה זה בכלל קופה רושמת ממוחשבת?

ממש כמו ששמה מרמז, קופה רושמת ממוחשבת הינה קופה רושמת המבוססת על מחשב מסוג כלשהו: מחשב אישי, טאבלט או סמארטפון. הקופה הרושמת של חברת ג'ייפי טרייד מבוססת על מערכת ההפעלה אנדרואיד, הניתנת לשימוש בסוגים רבים של מחשבים, טאבלטים וטלפונים סלולריים.

העבודה על הקופה הרושמת הממוחשבת מתבצעת על גבי מסך מגע פשוט, המאפשר לנו גישה מהירה ונוחה לשלל הפונקציות והפיצ'רים הנמצאים באפליקציה של הקופה הרושמת – החל מקבלת כסף באשראי ומזומן ועד להוצאת קבלות וחשבוניות.

 

מה היתרונות של קופה רושמת ממוחשבת על פני קופה רושמת רגילה?

מעבר לנוחות השימוש והתפעול של הקופה הרושמת הממוחשבת על פני קופה רושמת רגילה ומיושנת, בולט במיוחד יתרון הגיבוי. בעוד שקופות רושמות רגילות מצריכות מאיתנו לשמור ולאחסן את הקבלות שלנו לטובת ניהול מסים ומעקב אחרי הפעילות של העסק, הקופה הרושמת הממוחשבת מאפשרת לנו לשמור את כל המידע הזה על גבי כרטיס הזיכרון של המערכת ולגבות אותו בענן.

כך, תוכלו למעשה להיות בלב שקט שהמידע העסקי שלכם שמור וזמין בכל מקום ובכל זמן שתרצו. יתרון בולט נוסף של קופה רושמת ממוחשבת הוא האפשרות לחסוך בנייר של קבלות ולשמור על הסביבה על ידי שליחת קבלות וחשבוניות אלקטרוניות ללקוחות שלכם.

קופות רושמות של Jaypee Trade

אולי יעניין אותך גם

סיבות להשתמש בתוכנת REVIT
כללי
4 סיבות להשתמש בתוכנת REVIT

תוכנת REVIT היא הגשמת החלומות של אנשי מקצוע מתחום הבניין: הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לכל המעורבים בתהליך תכנון הבנייה, גישה למודל תלת ממדי ממוחשב שמכיל כמות

קרא עוד »