איך לעשות ביטוח לחו"ל? שלב אחר שלב

סוף סוף הגיע גם הזמן שלכם, ואתם ממש פסיעה מחופשת החלומות שלכם. מריחים הדיוטי, המזוודה כבר ארוזה, אפילו האוכל של המטוס מרגש אתכם בשלב זה! רק מה שלב חשוב שאולי שכחתם? ביטוח. נכון, זה יכול להיות מבלבל, יש מיליון חברות והמון סעיפים – אבל אל תוותרו על ביטוח לחו"ל. כמה צעדים פשוטים ואתם שם, ויכולים לטוס בראש שקט. שנתחיל?

 

הדרך הכי פשוטה למצוא את הביטוח המתאים לכם

יש לנו סוד קטן בשבילכם, קוראים לו ביטוחו"ל. מדובר במעין מחשבון פלאי שלוקח מכם את כל הפרטים הנחוצים – מתי הטיסה, מתי חוזרים, לאן טסים, גילאי הנוסעים, ועוד סעיפים כמו כיסוי מגן לקורונה או ביטוח כבודה – מחשב ומשקלל את כל הנתונים, ומציע לכם בדיוק את הביטוח שיתאים לכם, כולל השוואת מחירים בין כל החברות. אדיר לא? אז לפני שטסים, משווים. עוד פרטים באתר ביטוחו"ל בקליק.

 

למה הכרחי לנו ביטוח?

דמיינו לכם שבאמצע החופשה הכול כך מדהימה שכה עמלתם לקראתה ותכננתם עד לפרט האחרון, קורה משהו. משהו פתאום משתבש. תאונה, חלילה, מקרה חירום רפואי לא עלינו, גניבה או שוד – כל המקרים הללו יכולים להרוס חופשה בהינף יד. ואתם בארץ זרה, ומי ידאג לכם? מה עושים? למי פונים? כאן בדיוק נכנסת לפעולה חברת הביטוח – ודואגת לכם.

אם ניקח את הדוגמא של טיפול רפואי שפתאום הזדקקתם לו – טיפול שכזה עלול לעלות מאות וגם אלפי דולרים בארץ זרה! הביטוח הנכון ידאג גם להפנות אתכם לרופא קרוב להמשך טיפול, וגם ידאג להחזרים במקרה הצורך. אין סיבה שיכאב לכם גם בגוף, וגם בכיס.

 

התאמה אישית לכל הצרכים

כדאי לבדוק היטב מה מציעה כל חברה וחברה, ולברר לגבי סעיפים מיוחדים ועלותם. מלבד הביטוח הבסיסי שקשור בבריאות, וביטוח הכבודה שלנו, חשוב להבין קודם ביננו לבין עצמנו האם ישנו צורך בהרחבת הביטוח. אם נוסעים לחופשה שכוללת ספורט אתגרי, למשל – כדאי למצוא ביטוח עם הרחבה ספציפית הנוגעת בדבר.

גם נסיעה בזמן היריון, משבוע מסוים, תדרוש התאמה ספציפית של הביטוח למצב זה. גם על מחלות כרוניות יש להודיע לחברת הביטוח, ולבדוק האם נדרשת עוד הרחבה כדי להיות מכוסים ובטוחים מכל הכיוונים. איך אומרים? עם בריאות לא חושבים פעמיים.

 

מהרכישה ועד לתפעול

כיום, את רוב פוליסות הביטוח רוכשים אונליין, ברשת. אחרי שמצאתם את זו הנכונה לכם, תוכלי בקליק או שניים לרכוש ולטוס לכם בראש שקט. ועם הטכנולוגיה המתקדמת שלרשותנו, אם תצטרכו חלילה להפעיל את הביטוח במקרה של גניבה, עניין רפואי, וכל דבר – תוכלו לעשות גם את זה בקלות ובמהירות, מהטלפון הנייד או המחשב שלכם! מרבית חברות הביטוח גם מפעילות נציגי שירות שיוכלו לסייע לכם 24/7 – חשוב.

שתהיה טיסה נעימה, חופשה מהנה, ומעל הכול – בטוחה!

ביטוח בחו"ל

אולי יעניין אותך גם