איך לבחור מקרן נייד ?

ישנם לא מעט סוגי מקרנים, מקרנים ניידים למכשירי טלפון, מקרני כיס ועוד, מה שעשוי בהחלט לבלבל את בחירתכם במוצר הנכון והאיכותי. מחפשים אחר מקרן נייד? כל הפרטים על המקרנים הכי מומלצים ל-2020.

מקרנים הם דרך מצוינת להקרין את המדיה הכי אהובה עליכם ובכל מקום, במיוחד אם מדובר במקרן נייד. כשיש לכם מקרן והמכשיר הנייד גם מסוגל להתחבר אליו אוטומטית וללא שום קושי, אתם נהנים מכל העולמות במכשיר טכנולוגי ממוזער אחד. אין ספק, הטכנולוגיה בימינו בהחלט מרשימה. אם בשנים עברו האופציה היחידה שהייתה לפנינו הייתה מקרנים גדולים, הרי שכיום כבר אפשר לרכוש את המכשירים האלו בעלויות ידידותיות ובגדלים שמאפשרים ניידות מושלמת עם הגדג'ט.

בדקו עוד כיום לגבי מקרן נייד מחיר ופרטים – מרכז הסאונד זמין לייעץ לכם לפני רכישת מקרנים ניידים ומקרני כיס.

 

כיצד אני בוחר מקרן נייד מושלם?

בכדי להבין כיצד לבחור את המקרן הנייד המושלם שלכם, יש צורך להבין מה הייחודיות של כל מקרן ובאילו פרמטרים צריך להתחשב. אז מה לוקחים בחשבון? קודם כל, חיי המנורה של המקרן. בעוד שישנם מקרנים מסוימים שיכולים לעבוד במשך 20,000 שעות ועדיין המנורה שלהם לא תתקלקל, מקרנים אחרים יעבדו פחות שעות עד קלקול המנורה.

כידוע לכולנו, המנורה היא אחד החלקים הכי יקרים במקרנים, גם במקרנים ניידים. מעבר לנושא של חיי המנורה, יהיה חשוב לקחת בחשבון גם את העניין של הרזולוציה, כמובן. הרזולוציה של המקרן שלכם חשובה ביותר, מאחר שזוהי כל מטרתו של המקרן – להקרין מדיה באיכות מספקת וכיפית.

 

רזולוציה רצויה למשתמש הביתי במקרן נייד לפלאפון

אם לוקחים למשל את הדוגמה של מקרן מסוג GP3, הרזולוציה שלו היא 320x240P  עד 1024x768P, בעוד שמקרנים אחרים יספקו לכם רזולוציות ברמות שונות. בבואכם לרכוש מקרן, גם יהיה צורך לבדוק מהי הטכנולוגיה שבה פועל המקרן.

לידיעתכם, בשוק ישנן טכנולוגיות כמו RGB LED שנחשבות מומלצות מאוד. עוצמת הארה במקרנים חשובה גם כן, ואפשר להגיד שעוצמת הארה של 20 ANSI-LUMNES בהחלט יכולה לספק את המשתמש הביתי. משקל המקרן שלכם חשוב גם הוא, מאחר שאתם מחפשים מקרן נייד שניתן לקחת אותו אתכם לכל מקום ובכל זמן.

 

מותג: פרמטרים נוספים לקחת בחשבון לפני רכישת מקרן נייד

מעבר לפרמטרים אלו שציינו למעלה, כמובן שתמיד גם יהיה חשוב לקחת בחשבון את המותג של המקרן. בית היצרן של המקרן חשוב מאין ערך, מאחר שזה מה שמעיד על איכותו ועל עתיד המקרן במעבדה. במילים אחרות, אם תרכשו מוצגים מובילים, אתם בהחלט מקטינים את הסיכויים לבקר במעבדה בהמשך הדרך.

אם אתם מחפשים אחר מקרנים ניידים ולא בטוחים באיזה סוג מקרן עליכם לבחור, אתם מוזמנים לקבל עוד היום ייעוץ אצל מרכז הסאונד – כל המקרנים וסוגי הטכנולוגיות תחת קורת גג אחת. בהצלחה ושידור מדיה נעים שיהיה!

מכשיר דיגיטלי

אולי יעניין אותך גם

סיבות להשתמש בתוכנת REVIT
כללי
4 סיבות להשתמש בתוכנת REVIT

תוכנת REVIT היא הגשמת החלומות של אנשי מקצוע מתחום הבניין: הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לכל המעורבים בתהליך תכנון הבנייה, גישה למודל תלת ממדי ממוחשב שמכיל כמות

קרא עוד »