איך יודעים במה להשקיע נדל"ן או מסחר

מדינת ישראל מובילה בעולם במדדים רבים. בחלק מהמדדים זו ממש גאווה להיות בראש, ובחלקם – קצת פחות. אחד התחומים שמדינת ישראל ידועה בהם, באופן שלילי, הוא תחום יוקר המחייה. מאוד יקר להחזיק משק בית ישראל, ואתם לא צריכים לקרוא את זה באינטרנט בשביל לדעת את זה.

 

השקעות כנגד יוקר המחייה

כדי להתמודד עם יוקר המחייה, לא מעט ישראלים בוחרים להשקיע את הכסף שלהם במגוון אפיקי השקעה שונים. יש מי שבוחר להשקיע את הכסף שלו בשוק הנדל"ן, ויש מי שבוחר לנסות להרוויח כסף דרך הבורסה.

יש כמובן כלי השקעה בתוך כל אחד מהתחומים, אבל זה לא המקום להרחיב עליהם. אבל איך יודעים אם להשקיע בנדל"ן או במסחר? שאלנו את המומחים של מני גרופ, המתמחים בשיווק, יזמות ופיננסים – וחזרנו עם תשובות.

 

מה היתרונות של השקעה בנדל"ן

מהשיחה שלנו עם המומחים של 'מני גרופ', הסתמנו שני יתרונות משמעותיים של השקעה בנדל"ן. קודם כל, השקעה בנדל"ן מבטיחה לכם נכס פיזי ביד. זהו יתרון פסיכולוגי משמעותי להשקעה בנדל"ן, והוא מהווה את אחד הגורמים המושכים המרכזיים עבור משקיעים. יתרון נוסף של השקעה בנדל"ן הוא הביקוש הגבוה.

ארץ ישראל, ביתו של העם היהודי, היא לא גדולה במיוחד. העם היושב בציון מתאפיין, בין היתר, בקצב ריבוי גבוה למדי (זוכרים שדיברנו על מדדים שאנחנו גאים לעמוד בראשם בתחילת הטקסט?). השילוב בין שתי העובדות האלו מבטיח שכמעט תמיד יהיה ביקוש לעוד דירות – מה שמעלה את ערך הנדל"ן.

 

מה היתרונות של השקעה במסחר בניירות ערך

כשדיברנו עם המומחים של 'מני גרופ' על השקעה במסחר במניות או במניות ערך – הצלחנו לשים את האצבע על שלושה יתרונות מרכזיים. קודם כל, המדינה מנסה לעודד את הציבור להשקיע כסף באפיק ההשקעה הזה, ולכן הוא נהנה מהקלות מס משמעותיות. יתרון נוסף של השקעה במסחר הוא העובדה שמרבית האנשים מודעים לכך שהם לא באמת מבינים בהשקעות.

לכאורה זה נשמע כמו חיסרון, אך למעשה מדובר ביתרון. זהו יתרון משום שהעובדה שאנשים מוכנים לתת לבעלי מקצוע להשקיע את הכסף שלהם – מונע מהם לעשות טעויות פסיכולוגיות. זאת בניגוד, למשל, לתחום הנדל"ן. שם כל אחד חושב שהוא מבין גדול, שהוא יצליח להוריד את המחיר או לשפץ בזול – אך האמת רחוקה מכך. עוד יתרון של השקעה במסחר הוא ריבוי ההזדמנויות למשיכת הכסף.

 

סיכום – איך יודעים במה להשקיע

לסיכום, אחרי שהבנו מה היתרונות של השקעה בנדל"ן ומה היתרונות של השקעה במסחר – מה עדיף? אלו יתרונות גוברים על פני היתרונות האחרים?

ובכן, התשובה לכך היא מורכבת. תחום ההשקעות הוא סבוך וקשה, והשקעה שטובה לאדם אחד, לא בהכרח טובה לאדם אחר. אם אתם מתלבטים איך להשקיע את הכסף שלכם, אנחנו ממליצים לפנות למומחים להשקעות שיטפלו במקרה המיוחד שלכם.

נדל"ן

אולי יעניין אותך גם

השקעות נדל"ן
נדל"ן
4 עובדות על השקעות נדל"ן!

השקעות בנדל"ן נחשבות לבחירה פופולארית ביותר עבור מי שרוצים להגדיל את ההכנסות שלהם באופן משמעותי. אם אתם רוצים להכיר בתחום מקרוב, כדאי שתקראו את השורות

קרא עוד »