איך בוחרים שירותי מחשוב לעסקים?

לא הרבה בעלי עסקים משקיעים מספיק חשיבה בשירותי מחשוב לעסקים. לרוב זה נובע מחוסר הבנה בתחום וגם אי הבנה של המשמעות הנלווית, והחשיבות הרבה שיש לשירותים האלו בעסק שלכם.

 

שירותי מחשוב לעסקים כל מה שרציתם לדעת

שירותי מחשוב לעסקים, זה בעצם אחד הדברים המשמעותיים ביותר. שירותי מחשוב הופכים את העסק למסודר יותר ומאפשרים גיבוי, מעקב, הוצאת דו"חות ועוד. איך זה קורה? https://activate.co.il

 

  1. שירותי מחשוב

שירותי מחשוב בעצם כוללים בתוכם את כל מה שקשור למחשוב העסק שלכם לרבות, בחירת מערכת CRM או מערכת ERP, מחשוב ענן וגיבוי ענן (שנפרט עליהם בעוד רגע)

 

  1. מחשוב ענן

זהו שם כולל מה שקושר לשרת החיצוני, השרת שיש אליו חיבור דרך רשת האינטרנט. אם בעבר הייתם צריכים לחבר חוות שרתים פיזית וכד', אז היום אפשר לבצע הכל באמצעות האינטנט על איחסון חיצוני. אחד היתרונות הגדולים של שירותי מחשוב ענן, היא האפשרות לגשת לשרת מכל מקום בעולם ובכל זמן שתבחרו.

 

  1. גיבוי ענן

גיבוי ענן, נותן את האפשרות לשמור את כל הקבצים והמידע במקום אחד. אחסון ענן הוא בעצם שרת חיצוני, המחובר לרשת האינטרנט. גיבויי הענן המוכרים ביותר הם One drive ו-Dropbox. אם בעבר היה נדרש לבצע גיבוי בכל פעם שמסיימים פעולה, או בכל תקופת זמן מסויימת, גיבוי בענן עושה זאת באופן אוטומטי.

 

איך בוחרים שירותי מחשוב לעסקים?

קיימות חברות רבות בשוק אשר מציעות לתת שירותי מחשוב לעסקים, אז איך אפשר לבחור מבין כולן?

 

  1. כל השירותים במקום אחר

לפני שאתם בוחרים את החברה שתיתן לכם שירותי מחשוב לעסק, כדאי שתבדקו שאותה חברה יכולה לתת לכם את המעטפת האידיאלית עבורכם לרבות: חיבור מייל, הקמת שרתים או שרתי ענן, גיבוי, ליווי בהקמת מערכת CRM ועוד, תלוי בצרכי העסק שלכם

 

  1. נסיון וותק

זה לא סוד שאין חכם כבעל ניסיון. ככל שלחברה המעניקה לכם שירותי מחשוב יש יותר ניסיון ושנות ותק, כך סביר להניח שהיא התמודדה על תקלות ובאגים בעבר ותוכל לפתור לכם בעיות בקלות רבה יותר.

 

  1. לקוחות מרוצים

האם לחברה יש לקוחות קיימים והם מרוצים מעבודה? אל תתביישו לבקש איש קשר ופשוט לשאול. תמיכה מחשובית היא אחד הדברים החשובים בעסק, בעיקר כי כל מטה החברה ולעיתים גם סניפים במידה ויש, יושבים עליה.

 

  1. זמינות גבוהה

בחרו חברה שיכולה לתת מענה מהיר לבעיות, שיש לה זמינות גבוהה ותוכל לסייע לכם בכל תקלה בכל שעה ביום (טוב כמעט בכל שעה)

 

לסיכום

אסור לוותר על שירותי מחשוב לעסקים, זה נותן לכם את השליטה על העסק שלכם, אבטחה על המידע שלכם ושל לקוחותיכם, מסייע לכם לגבות את המידע של העסק וגם לגשת למידע הזה בקלות וביעילות מכל מקום ובכל זמן.\

ענן ומסכים

אולי יעניין אותך גם