איך בוחרים ריהוט משרדי

במובנים מסוימים, המשרד שלכם הוא הבית שלכם.

אתם נמצאים בו חלק ניכר מהיממה, עובדים ממנו, אוכלים וכו'.

בנוסף, בדיוק כמו בבית, גם המשרד שלכם יהיה המקום בו תארחו אנשים, במקרה זה לרוב יהיו אלו כאלה הבאים אתכם בקשר עסקי.

לכן, מן הסתם כמו שתשקיעו בנראות ובנוחות של הבית שלכם ככה כדאי שתשקיעו במשרד שלכם.

בין אם בשביל הנוחות שלכם ושל עובדיכם ובין אם של אנשים האחרים שמגיעים אליו.

אז כד שהמשרד שלכם באמת יהיה מעוצב עליכם קודם כל להשקיע בעסק עצמו עם ריהוט משרדי. ישנם רהיטים נפוצים הכלולים בכל משרד ואותם נסקור במאמר זה.

 

דלפק הקבלה

דלפק הקבלה הוא הדבר הראשון שיראה מי שיכנס למשרד שלכם. לכן, כדאי לכם לחשוב טוב על אופן העיצוב והאביזרים המשלימים אותם תרצו לשים על הדלפק. קיימים ברשת דוגמאות לשלל עיצובים של רהיטי משרד עם עמדת מזכירה הכוללת כיסא ושידה מעוצבים. כדאי בעיצוב העמדה להתייחס לנוחיות הלקוח ולנגישות. שימו לב כי גובה הדלפק מאפשר מצד אחד תחושה מזמינה לאדם שנכנס ומצד שני שומר על פרטיות המשכירה.

 

כיסאות משרדיים

כיסא המשרד הוא הריהוט החשוב ביותר זאת משום שהוא הרהיט שבשימוש הרב ביותר. בין למנהל ובין לעובדי המשרד כדאי שיהיו כיסאות איכותיים אורתופדיים ונוחים שיתאימו לישיבה ממושכת, יתנו תמיכה מספקת לגב, ימנעו בעיות בריאותיות עתידיות וכמובן יאפשרו עבודה טובה יותר. בנוסף, מעבר לפן הבריאותי יש להתייחס גם לפן האסתטי. כיסא במראה יוקרתי יוסיף לאווירה מרשימה וייצוגית. שימו לב בקנייה כי אתם קונים כיסא מעור אמיתי ולא כיסא מחומריים דמויי עור הנפוצים מאוד בשוק.

 

שולחנות

כאמור, חשיבות הריהוט היא רבה לא רק בשבילכם אלא גם בשביל ההתנהלות העסקית שלכם. בעת משא ומתן עם לקוחות רהיטים המשדרים יוקרה יציגו מראית מרשימה שלעיתים אפילו שלא במודע יכולה להשפיע על הצד שמולכם. שימו לב לגודל השולחן, לחומרים ממנו הוא עשוי, ,לגימור והמראה הסופי. התאימו את השולחן למידותיכם ולמידות החדר. שימו לב שכדי לחסוך מקום במידה והחדר קטן ניתן להרכיב מגירות כחלק מהשולחן.

 

תחזוקה וניקוי

אז השקעתם ברהיטים יוקרתיים. עכשיו, עליכם לדעת כי בתחזוקה נכונה באפשרותכם להאריך את חיי המדף שלהם ולחסוך כסף רב. ראשית, ודאו שבחרתם ריהוט איכותי, במקרה הזה היקר הוא הזול, בחירת רהיטים זולים תגרום לתחלופה גבוהה. שנית, בחרו בחומרי ניקוי נכונים, ניקוי בחומרים לא נכונים עלול לגרום להרס ריפוד הכיסאות ונזק לשלדת הרהיט. בעת קניית הרהיט בקשו הוראות מפורטות לדרכי הניקוי מהיצרן. בנוסף, ודאו גם כי יש לכם אחריות על הריהוט.

לסיכום, מומלץ לבחור  ריהוט למשרד אשר יתאים לשדר אותו אתם רוצים להעביר לנכנסים. הקפידו על איכות הריהוט ועל ניקיונו על מנת לשמרו לאורך זמן ולמנוע שחיקה.

חלל עבודה

אולי יעניין אותך גם