איך בוחרים כספת?

בתקופה האחרונה אנו עדים ללא מעט פריצות למשרדים ודירות מגורים שנמצאות בסמוך אלינו. עובדה זו גרמה לנו להבין כי עליו לבדוק את העניין באופן מקיף ולברר איך נוכל לשמור עלינו ועל הפריטים יקרי הערך שלנו לעצמנו. זו הסיבה שיצאנו בסדרת מדריכים שעוסקת בנושא. מדריך זה הוא ה – 5 בסדרה והפעם, יצאנו לבדוק פרטים על בחירה נכונה של כספת. הישארו אתנו ותקבלו את כל הפרטים הדרושים לכם בנושא.

 

תכירו את הגורמים שסייעו לנו לכתוב את המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים החשובים בנוגע לבחירה של כספת, כדאי שתדעו שגם במדריך הנוכחי בחרנו לפנות אל חכמת ההמונים. הרי כל השכנים שלנו מצאו את עצמם רוכשים כספות, מחליפים מנעולים ומוסיפים אינטרקום וקודן לבית. כל זאת כדי לשמור ככל הניתן על הבטיחות שלהם. הפעם שאלנו אותם איך הם בחרו כספת וקיבלנו מעל ל – 100 תשובות שונות. קראנו את מרביתן לעומק ולקחנו טיפים חשובים מכל תשובה, כך שלבסוף הרכבנו לעצמנו שלבים שיאפשרו לכם לבחור את הכספת שלכם באופן המתאים ביותר. הישארו אתנו ותצאו מומחים בנושא.

 

איך בוחרים כספת? השלב ה – 1

השלב הראשון שאתם צריכים ליישם רגע לפני שאתם קונים כספת נוגע למדידות. כדאי שתשימו לב לשלב זה ותיישמו אותו באופן המדויק ביותר. שכן, היו מי שלא ביצעו את שלב זה וציינו בסופו של דבר שהם רכשו בטעות כספת שלא מתאימה לארון שלהם. היו מי שגילו שהיא קטנה מידי בעוד אחרים קנו אחת גדולה מידי. התמונות באתרים לא תמיד מעבירים את הגודל כפי שהוא במציאות, אז כדאי שתהיו מודעים לכך.

 

איך בוחרים כספת? השלב ה – 2

בשלב ה – 2 אתם צריכים להסתכל על המידות ובו זמנית להיכנס אל אתרים שונים שמציעים כספות מסוגים שונים. כעת, עליכם רק להביט באתרים ולראות את הדגמים שקיימים בהם. שכן, הרכישה עצמה צפויה להתבצע אך ורק במהלך השלב הבא. רשמו לעצמכם לפחות 4 דגמים שנראים לכם מתאימים ותעברו אל השלב ה – 3.

 

איך בוחרים כספת? השלב ה – 3

בשלב זה אתם צריכים לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת ולקרוא חוות דעת שנכתבו על ידי גורמים שונים שמכירים את הדגמים שראיתם מקרוב. כדי שתוכלו לעשות זאת, אתם צריכים לרשום את הדגם הנבחר באחת הפלטפורמות הבאות ולקרוא את חוות הדעת שנכתבו עליו:

  • פייסבוק
  • גוגל
  • אינסטגרם

לאחר שתעשו זאת, תוכלו לבחור בקלות את הדגם המתאים עבורכם ביותר.

 

כמה מילים לקראת סיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את הדרך הנכונה לבחירת כספת שמתאימה לכם. כעת, כשיש בידיכם את כל המידע, נותר לכם רק ליישם את 3 השלבים שצוינו לעיל לפי הסדר ולהיות בטוחים שהכספת שתרכשו תהיה מתאימה עבורכם כמו כפפה ליד. שיהיה בהצלחה!

לוקרים

 

אולי יעניין אותך גם

תכשיטים
טיפים פיננסים
זהב קונים רק אצל מומחים

כשמדובר בהשקעה במתכות יקרות, זהב היא אחת הבחירות הפופולריות ביותר. הסיבה לכך נובעת נכך שלזהב יש תכונות ייחודיות שהופכות אותו לנכס יקר ויציב. הוא עמיד

קרא עוד »
מכשיר חישוב
טיפים פיננסים
הכל על המרת אינץ' לס"מ

אינץ' וסנטימטר הם שתי מידות האורך הקטנות הנפוצות ביותר. במידות הללו אנחנו עושים שימוש למדידה של גודל מוצרים, מרחקים קטנים, גדלים של מסכים ועוד. בישראל

קרא עוד »