איך בוחרים אגזוז לאופנוע?

אגזוז הוא הרבה מעבר לרעש. הוא מוסת את כל הגזים אשר נפלטים מהמנוע והוא חשוב מאוד בפעילות ובעוצמה של הכלי. אם הגיע הזמן ואתם צריכים להחליף את האגזוז שלכם באופנוע, המאמר הזה בשבילכם, אבל איך מחליטים איזה אגזוז לקנות? אספנו כל מה שצריך לדעת על קניית אגזוז חדש.

 

איפה קונים אביזרים לאופנוע?

אצל רוב הרוכבים, הבחירה המתבקשת זה לקנות את הציוד לאופנוע במוסך, אבל זה לא הדבר הכי כלכלי. בסופרבייק – אביזרים לאופנועים תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מוצרים לאופנוע שישדרגו לכם את חווית הרכיבה.

אגזוז אופנוע

האם כדאי לקנות אגזוז לאופנוע במוסך?

נכון, אגזוז לא נחשב לחלק קוסמטי באופנוע, אבל זה לא אומר שצריך לרכוש אגזוז בהכרח מהמוסך. אגזוז לאופנוע תוכלו לקנות במקומות שונים ואפילו להזמין דרך האינטרנט. לאחר מכן תוכלו להגיע עם האגזוז למוסך על מנת לבצע התקנה.

 

מה חשוב בבחירת האגזוז?

אגזוז הוא חלק ממערכת הפליטה של האופנוע. האגזוז אחראי בעצם על פינוי גזי הפליטה מהמנוע, ויסות חום הגזים ובין היתר גם על הלחצים שנוצרים בפעילות. לכן, כל שינוי שיעשה בחלקים ממערכת הפליטה, יכול להוביל לפגיעה בביצוע. חשוב מאוד להתאים את האגזוז והצינורות, לגודל האופנוע, לנפח מנוע וללחץ שהוא צריך לעמוד בו.

בגדול, בעת בעיה באגזוז, לרוב תוכלו לבחור בין שני פתרונות: פול סיסטם וסליפ און.

סליפ און – מתווסף על סוף מערכת הפליטה (סוף האגזוז) ואז בעצם לא צריך להחליף את האגזוז כולו.

פול סיסטם – החלפת האגזוז כולו.

אי אפשר לקנות כל אגזוז לכל אופנוע כמובן. חשוב לבחור את סוג האגזוז במדויק לסוג האופנוע שלכם, כל אי התאמה עלולה לפגוע במנוע, בחווית הרכיבה ועוד.

יתרה מזאת, יש המון חיקויים זולים אשר מסתובבים בשוק. הצרכנות הגלובלית בימינו, מאפשרת לנו לקנות גם בארץ וגם בחו"ל. אבל כאשר מדובר על אגזוז, חשוב שתקנו אותו מספק אמין המבטיח חלפים מקוריים ולא חיקויים סיניים.

אגזוז אופנוע

אגזוזי ימאה קונים רק במוטובייק

Yamaha מהמותגים המובילים ביותר בעולם לאופנועים ואביזרים לאופנועים, מציעה לכם גם סעפת לכל סוגי האופנועים, החל מנפח מנוע 125 סמ"ק ועד הנפחים הגבוהים ביותר. האיכות של ימאה באה לידי ביטוי גם במראה, גם בצליל וגם בביצועים.

במוטובייק תוכלו ליהנות ממגוון רחב של אגזוזים עבור כל דגמי ימאה השונים, להזמין אונליין, או להגיע לסניף וליהנות מהאיכות הגבוהה ביותר במחיר המשתלם ביותר.

 

לסיכום

אגזוז הוא הרבה מעבר לרעש, הוא אחד החלקים החשובים ביותר באופנוע. הוא זה שמווסת את הגזים שהמנוע פולט ומשפר את ביצועי הרכיבה והחוויה כולה. חשוב להחליף את האגזוז רק אם באמת צריכים, מדובר על השקעה גדולה. אם החלטתם להחליף את האגזוז וודאו שאתם רוכשים ממקום מהימן המציע חלקי חילוף מקוריים.

אגזוז אופנוע

אולי יעניין אותך גם

סיבות להשתמש בתוכנת REVIT
כללי
4 סיבות להשתמש בתוכנת REVIT

תוכנת REVIT היא הגשמת החלומות של אנשי מקצוע מתחום הבניין: הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לכל המעורבים בתהליך תכנון הבנייה, גישה למודל תלת ממדי ממוחשב שמכיל כמות

קרא עוד »