אביזרים למנגל שאתם צריכים לרכוש וכמה זה עולה

אם אתם מהאנשים שאוהבים בשרים על האש ורק מחפשים הזדמנות להוציא את המנגל כדי ליהנות מהטעם הישראלי והאהוב, המאמר הזה הוא בשבילכם. כדי לשמור על המנגל שלכם בצורה הטובה ביותר, כדאי שתשימו לב לכמה דברים חשובים שתוכלו לעשות. כל דבר שמאחסן או מתבשל בו אוכל צריך להיות סטרילי ונקי כדי לשמור על הבריאות שלנו.

 

9 אביזרים למנגל שאתם צריכים לרכוש וכמה זה עולה?

כדי לשמור על המנגל שלכם נקי מבקטריות ומזיקים וגם מפני מזג האוויר, הכנתי לכם רשימה של 9 אביזרים שכדאי לכם לרכוש :

 

1. כיסוי למנגל

כיסוי למנגל מברזנט ישמור על המנגל שלכם מפני חום ובקטריות. כדי לשמור על הטעם והניקיון חשוב להרחיק את המנגל מפני מזיקים, ולכן כיסוי למנגל הוא פתרון מושלם שישמור לכם עליו לאורך זמן. כיסוי חזק ואיכותי עולה בין 200-300 שח.

 

2. סט אביזרי ברבקיו

ערכה מסודרת שיש בה כל מה שצריך כדי ליהנות ממנגל טוב, כל הכלים מתרכזים בתוך תיק נשיאה קל ונוח. תיק כזה יכול לעלות בסביבות ה100-200 שח

 

3. מאוורר ידני למנגל

לכל מי שהזלו הכוחות לנפנף או למי שמחפש פתרון מהיר יותר, מאוורר ידני למנגל ידליק את המנגל בשניות ולא תצטרכו יותר להעביר דקות ארוכות מול המנגל עם הנפנף בניסיון להדליק את הפחמים. מאוורר כזה הוא השקעה של 40 שח.

 

4. כפפות מגנות מחום

כדי ליהנות באמת, כדאי להגן גם על עצמכם ולא רק על המנגל, כפפות עמידות בחום גבוה יגנו על הידיים שלכם מפני שהייה ארוכה מעל המנגל. כפפות כאלו עולות בין 30-50 שקלים.

 

5. מברשת ניקוי למנגל

מברשות ניקוי חשובות במיוחד כאשר רוצים לשמור על הגריל נקי ולהאריך את זמן השימוש בו, גם הגריל האיכותי ביותר דורש ניקיון תקופתי, וגם כדאי לנקות אותו משאריות של האירוע הקודם כדי להיות בטוחים שהאוכל יוצא טעים ואיכותי. מברשות עולות בין 40-60 שקלים.

 

6. חומר ניקוי למנגל

אין שום דבר שיכול להשתוות לטעם של הבשר המעושן אבל כמו שזה טעים כך גם מלכלך ובישול של בשר חדש על שאריות של אוכל ישן לא רק לא טעים אלא גם מסוכן לבריאות, ובשביל זה יש חומרי ניקוי מיוחדים שישמרו על המנגל כמו חדש

 

7. מדליק פחמים חשמלי

מפזר אוויר חם ביחידת כוח חשמלית המאפשרת להצית את הפחמים במהירות על ידי לחיצה פשוטה על כפתור. היא חוסכת זמן ועלויות של חומרי בעירה. מדליק הפחמים עולה בסביבות 200-300 שקלים.

 

8. מברשת אדים למנגל

מברשת ניקוי הנעזרת באדים החמים שיוצאים מהמנגל החם בסוף הבישול לניקיון מירבי. המים שיוצאים מהמיכל הנמצא בתוך המברשת בשילוב עם הגריל החם יוצרים אדים שמנקים את רשתות המנגל בקלות וביעילות, וכל זה ב40 שקלים בלבד.

מנגל יצוק מחבת

אולי יעניין אותך גם

סיבות להשתמש בתוכנת REVIT
כללי
4 סיבות להשתמש בתוכנת REVIT

תוכנת REVIT היא הגשמת החלומות של אנשי מקצוע מתחום הבניין: הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לכל המעורבים בתהליך תכנון הבנייה, גישה למודל תלת ממדי ממוחשב שמכיל כמות

קרא עוד »