מיסוי נדל"ן בארה"ב, איך זה עובד

מתכננים להשקיע בנדל"ן בארה"ב? על נושא המיסוי שמעתם? במידה ולא, המומחים של חברת ג'נסיס 100 אשר נחשבת כיום לחברה המובילה בתחום מסבירים בדיוק את כל מה שרציתם לדעת – אך חששתם לשאול.

מיסוי נדל"ן בארה"ב – מה חשוב לדעת?

רכישה של נדל"ן בארה"ב הפכה בשנים האחרונות לאופציה המועדפת ע"י משקיעים, זאת לאור המחירים הנמוכים בעשרות אחוזים מאשר מחירי הנדל"ן כאן בישראל. למעשה, אנו עדים בשנים האחרונות להתעניינות אדירה של משקיעים אשר רוצים להשקיע הון קטן יחסי ברכישה של נכס למטרות השבחה, השכרה או קנייה בהמשך. אולם, רבים אינם מבינים את נושא המיסוי בארה"ב אשר הוא מורכב יותר מאשר בישראל, ולכן אנחנו כאן בקבוצת Genesis100 מציגים לכם את כל המידע החשוב ביותר שכל משקיע חייב לדעת, לפני שהוא מבצע את ההשקעה המשתלמת ביותר בחייו.

מגדלים

אילו מיסים נשלם בעבור רכישה של נדל"ן בארה"ב?

בניגוד לישראל, בארה"ב המיסים מורכבים משלושה רבדים עיקריים: הראשון הוא מס פדרלי אשר דומה מאוד למס הישראלי, אולם חשוב לזכור כי נשיא ארה"ב דונלנד טראמפ מבצע כיום רפורמה משמעותית בכל היבט המיסוי ועל כן חשוב להישאר מעודכנים. למרות זאת, חשוב לזכור כי המיסוי הפדרלי מתייחס למדינה עצמה והעיר בה בוצעה ההשקעה, ועל כן המיסוי כאן משתנה ממדינה למדינה. המיסוי השני והשלישי כמעט זהים, והם מתייחסים למיסוי למדינה כמו גם מיסוי לעיר. חשוב לזכור כי בנושא המיסוי לעיר, לרוב מדובר בסכומים קטנים ביותר ולא משמעותיים, אולם ישנה חשיבות לשלם אותם וזאת משום שמדינות האכיפה של הערים והמדינות היא מחמירה מאוד, בייחוד בתחום השקעות נדל"ן בחו"ל. המס החשוב ביותר שעל כל משקיע לזכור הוא מס ירושה, אשר יכול להגיע במקרים מסוימים גם ל 40%, אולם עבודה עם חברה ישראלית כדוגמת ג'נסיס 100 אשר עובדת עם בנקים אמריקאים יכולה להפחית בצורה משמעותית את המס הזה, עד לאי תשלום מוחלט. בנוסף, ישנם מיסים אותם יש לשלם למדינת ישראל בגין ההכנסות אשר יתקבלו מארה"ב, והם ניתנים בשני אופנים מרכזיים: אפשרות לתשלום של מס שולי באמצעות דוח שנתי אשר מוגש למס ההכנסה, או אפשרות לשלם מס קבוע אשר עומד על 15%, אולם חשוב לזכור כי לא ניתן במסלול זה לקבל זיכוי על מיסים ששולמו בארה"ב, ולכן מדובר במסלול אשר פחות מומלץ לבחור בו.

תשלומי מיסים – כל המידע הרצוי לכם

כאמור, נושא המיסים הוא נושא מורכב ביותר אשר דורש הבנה מעמיקה כמו גם עבודה עם חברה מקצועית אשר תדע לספק לכם את כל המידע הרצוי לכם. נציגי חברת ג'נסיס 100, אשר נחשבת כיום לחברה המובילה בישראל בתחום רכישות נדל"ן בארה"ב ישמחו לעמוד לשירותכם.

אולי יעניין אותך גם

מחושב מס רכישה
מיסים
כיצד מחשבים את מס הרכישה?

מי שרוכש זכות במקרקעין מחויב לשלם למדינה מס רכישה בגין ביצוע העסקה. מס הרכישה מייצג אחוז מסוים משווי העסקה, אחוז זה מתעדכן בכל שנה. שווי

קרא עוד »
מחשבון
מיסים
תנאים להחזרי מס לאחר שחרור

השתחררתם מצה"ל, התחלתם לעבוד, לנהל חיים בוגרים ועצמאיים, בקיצור – אתם במגרש של הגדולים. ויחד עם העצמאות של אדם מבוגר, מגיעה גם המון ביורוקרטיה וחשוב

קרא עוד »