אם יש לכם עסק כבר הרבה שנים אתם בטח כבר יודעים להעריך מוצר טוב, כזה שמקל לכם על העבודה, חוסך זמן, תורם להרמת שירות הלקוחות ויוצר סדר וארגון. אם אתם עסק צעיר שעדיין מחשב את ההוצאות העסקיות ואת הכדאיות – מעולה שאתם פה! בואו ללמוד כל מה שאתם צריכים לדעת על מערכות זיהוי קולי לעסק שלכם.
למי שלא יודע – מהי מערכת זיהוי קולי?
O-T-Tech מערכת זיהוי קולי היא מערכת שיכולה לתרגם דיבור לפעולת המשך. מה הכוונה? המערכת מבינה דיבור! היא מבוססת על טכנולוגיה מתקדמת של זיהוי קולי והיא "מבינה" את דברי הלקוח ומגיבה בהתאם.
מה זה אומר בפועל?
- הלקוח לא צריך לעבור לרמקול ולהקיש על הספרות שעל הצג, אפשר פשוט לדבר אל המערכת! חדשני נכון?
- אפשר לקבל מידע בכל נושא, סטטוס תיקונים, יתרת חשבון, מצב כרטיסייה, בדיקת מלאי וכו'.
- ניתן לבצע מגוון פעולות כמו: דיווח, הזמנת מוצרים ועוד.
- יש אפשרות לתשלום דרך המערכת על ידי דיבור בלבד! הלקוח צריך להגיד בקול את פרטי אמצעי התשלום, המערכת חוזרת על המספר ומאשרת את העסקה!
השירות פעיל 24 שעות ביממה ללא צורך בנציג.
יתרונות שירות מערכת זיהוי קולי
למה כדאי לכם להתחבר לשירות זיהוי קולי? כתבנו לכם כאן כמה יתרונות משמעותיים:
- השירות הטלפוני חוסך לכם נציג אנושי על ידי מחשב בלבד.
- זמינות 24 שעות ביממה, ללא המתנה לנציג! כי אין נציג! הלקוחות יכולים להזמין ממכם בכל רגע נתון ביום ללא דחיות מיותרות.
- הלקוחות יכולים לדבר ממש כמו בשיחה עם נציג.
- שירות מעולה, תמיד – המענה יהיה סבלני, שירותי ואדיב תמיד ללא תלות בגורם אנושי שיש לו רגשות משל עצמו ומגיב בהתאם לאופן שמדברים אליו.
- קצר וקולע – במקומות שבהם נדרש שירות ענייני וקצר זה מה שהלקוח יקבל. בלי עיכובים.
- העובדים של העסק יוכלו לפנות מהזמן לפעולות מורכבות יותר.
- שירות דיגיטלי על ידי בוט קולי. גם עובדים לא צריכים להרגיש שהם חוזרים על עצמם וגם הלקוחות מקבלים מענה מידי ומהיר.
האם אפשר לחבר את המערכת למערכת שכבר קיימת?
מערכת השירות של O-T-Tech מתחברת למערכות העסק שלכם בצורה סטנדרטית לחלוטין ועל פי כללי האישור של אבטחות מידע כך שאין לכם צורך לדאוג בכלל. אנחנו מוצאים פתרונות לכל לקוח לפי מה שנדרש באופן ספציפי לחברה או לעסק שלו ללא צורך בהדרכה של עובדים או מערכת חדשה בחברה.
לסיכום מעבר למערכת זיהוי קולי
העתיד כבר ממש כאן. כמה כסף בזבזתם על עובדי שירות לקוחות שהיו גרועים בעבודה שלהם ורק הפסידו לכם לקוחות יקרים שעבדתם קשה להשיג אותם?
לדעתנו, זה היתרון הכי חשוב ומשמעותי של המערכת. שירות טוב תמיד. זה לא מה שכל בעל עסק מייחל לו?