החזרי מס לשכירים במשק

שכירים רבים במדינת ישראל זכאים להחזר מס, אך אינם מודעים לכך. כיצד פותרים את הנושא? באמצעות חברה מקצועית המתמחה בתחום החזר מס לשכירים.

מהו החזר מס לשכירים?

למעשה, רשות המיסים איננה מבצעת בדיקה לגבי הזכאים לקבלת החזר מס באופן עצמאי ועל כן מדובר בחובה אזרחית מהמעלה הראשונה, זאת לאור העובדה כי לרוב חישובי המס אשר נעשים בתחילת השנה ונוגעים לגובה ההכנסה המשוערת אינה נכונים, דבר אשר יוצר למעשה מצב בו עשרות אלפי ישראלים זכאים לקבלת החזרים כספיים. על כן, חשוב מאוד להיות מודעים לכך שיש לכם זכאות לקבל החזרי מס לשכירים, לא רק עבור שנה ספציפית אלא ניתן לקבל החזר מס בגין מספר שנים יחדיו (עד שש שנים באופן רטרואקטיבי ובתנאי כי לא התקבלו החזרים בתקופה זו) – סכום אשר יכול להגיע במצטבר לעשרות אלפי שקלים. לאור העובדה כי שכירים רבים אינם מבצעים בדיקה שוטפת אודות תלוש השכר וההפרשה בכל חודש לטובת מס הכנסה, חשוב לפנות לחברה מקצועית אשר תבצע עבורכם את בדיקת הזכאות כמו גם תנהל את התהליך עבורם מול רשויות המיסים.

החזרים לשכירים

החזר מס לשכירים באמצעות חברה מקצועית

רבים חוששים לפנות אל רשות המיסים, זאת לאור העובדה כי מדובר בגוף בירוקרטי מאוד ותהליך קבלת החזר המס נחשב להליך מורכב אשר דורש מילוי של מסמכים רבים כמו ידע פיננסי הקשור למיסים. חישוב גובה המס איננו חישוב פשוט, ולכן שכירים רבים מוצאים עצמם ממשיכים לשלם סכומים גבוהים ולא זוכים לקבל החזר מס אשר מגיע להם ע"פ חוק. בנוסף, שכירים רבים אינם מודעים לעובדה כי הם יכולים לקבל החזר מס גם באופן רטרואקטיבי וכתוצאה מכך עשרות שכירים משלמים סכומים גבוהים לרשויות מס הכנסה, וזאת מבלי לדעת. את המצב הזה ניתן לפתור באמצעות פנייה לחברה מקצועית כמו אנפה החזרי מס, אשר מתמחה מזה שנים ארוכות בתחום. אם אתם שכירים אשר מעוניינים לקבל החזר מס בצורה פשוטה, נעימה ודיסקרטית ניתן לפנות לחברה אנפה החזרי מס ובאמצעות צוות המומחים של החברה לבדוק זכאות, להתחיל בתהליך ובתוך חודשיים עד שלושה לקבל החזר מס בגין השנה או רטרואקטיבית, זאת כאמור באמצעות פנייה עוד היום לאנפה החזרי מס.

אולי יעניין אותך גם

מחושב מס רכישה
מיסים
כיצד מחשבים את מס הרכישה?

מי שרוכש זכות במקרקעין מחויב לשלם למדינה מס רכישה בגין ביצוע העסקה. מס הרכישה מייצג אחוז מסוים משווי העסקה, אחוז זה מתעדכן בכל שנה. שווי

קרא עוד »
מחשבון
מיסים
תנאים להחזרי מס לאחר שחרור

השתחררתם מצה"ל, התחלתם לעבוד, לנהל חיים בוגרים ועצמאיים, בקיצור – אתם במגרש של הגדולים. ויחד עם העצמאות של אדם מבוגר, מגיעה גם המון ביורוקרטיה וחשוב

קרא עוד »