חיפוש פעילויות הדרכה

מ
x
עד
x

דוברות, הסברה ושיווק

 

ברשויות המקומיות, כמו גם בארגונים רבים אחרים בעידן הנוכחי, גוברת המודעות לכך שה"תושב" הוא "לקוח", ושהתחרות על קהלי היעד (תושבים קבועים, תושבים פוטנציאלים, תיירים, יזמים, משרדי ממשלה, תורמים וכו') מחייבת עבודה בכלים מקצועיים. כתוצאה מכך התפתחו ברשויות המקומיות תחומים כמו פרסום והסברה, שיווק, יחסי ציבור, תהליכי מיתוג ועוד.

 

ברוב הרשויות המקומיות מופקד על תחומים אלה הדובר, הממלא תפקיד רוחבי: הדובר נדרש להכיר היטב את הנעשה ברשות בכל תחומי פעילותה, ומחויב בקשרי גומלין עם כל בעלי התפקידים המרכזיים בדרך כלל כפוף הדובר ישירות לראש הרשות, מקבל ממנו את המסרים ומעבד אותם – כל אחד בכלים העומדים לרשותו – לפני העברתם לקהל היעד.

 

"הלקוח" בעידן המודרני מתמודד עם שפע של מידע, מסעות-פרסום שונים וכלים טכנולוגיים מתקדמים. הרשות המקומית חייבת להתאים עצמה לעולם החדש – דהיינו, "לדבר" עם הלקוחות שלה בכלים העכשוויים, ולנהל דיאלוג עם התושב.

 

המטרה היא ליצור מערך של הדרכות והשתלמויות לבעלי התפקידים העוסקים בתחומי הדוברות, ההסברה והפרסום – על מנת לאפשר לרשות המקומית טיפול מקצועי ואיכותי, בכלים נכונים ומודרניים, בנושאים אלה. 

כן יש צורך לחשוף גם בעלי תפקידים מרכזיים נוספים ברשות לנושאים אלה, על מנת שייטיבו להבין את המגרש התקשורתי.

  

 פעילויות הדרכה

 גלריית תמונות

 ספרייה מקצועית

 

 

 

 שאלון שירותים דיגיטליים ברשויות