כל הסיבות לפנות כבר עכשיו אל הר הביטוח

רוב האנשים יעידו שהם עובדים לא מעט שעות בשבוע והאמת היא, שרבים מאיתנו עובדים אפילו יותר מידי. אנחנו מנסים לשלוט מבחינה כלכלית על כל צעד בחיינו ולכן זה כל כך מפתיע לגלות שבסופו של דבר אנחנו "זורקים" הרבה מאוד כספים בחודש על ביטוחים. אומנם זה נכון שיש ביטוחים שלא נוכל לוותר עליהם ויש ביטוחים שלעיתים גם יכולים להציל חיים. עם זאת, האם יש טעם לשלם על אותו ביטוח פעמיים? והאם אתם יכולים להיות בטוחים שאתם לא משלמים בדיוק על אותו סעיף בכמה ביטוחים שונים? האמת היא שלא. רוב האנשים לא יודעים אפילו לומר דרך איזו חברת ביטוח הם מבוטחים, מה שמוביל לכך שהסכומים שאנחנו משלמים בשנה על מוצרים כאלה גבוהים מאוד. זה נשמע לכם מוכר? נדמה לכם שגם אתם הייתם רוצים לעשות סדר בעניינים? אם כך, הר הביטוח זה בדיוק בשבילכם ובהחלט כדאי שתפנו אל הגורם הזה עוד היום.

 

לוחצים ידיים

איך זה עובד בפועל?

הבעיה הגדולה של כל מי שרוצה לעשות סדר בנושא הביטוחים, זו העובדה שהוא לא יודע מאיפה להתחיל. איך אנחנו יכולים לברר האם יש לנו מוצר ביטוחי מסוים אם אין לנו מושג לאיזו חברת ביטוח לפנות בכלל? זו בדיוק הסיבה שבגללה כדאי לפנות אל הר הביטוח, שכן הגוף הזה יוכל לעשות עבורכם את החיפושים הללו עם מינימום מידע שתתנו לו. עליכם להשאיר פרטים כמו שם ושם משפחה, ובהתאם לכך הר הביטוח יבצע את החיפוש לגבי כל הביטוחים שיש לכם. העניין הוא שהמערכת הזאת מחוברת להרבה מאוד חברות ביטוח נפוצות ומוכרות בארץ, מה שמאפשר למערכת לברר עבורכם כל מידע שצריך. אחרי שתקבלו את המידע בדוח מפורט תוכלו לבחור מה אתם עושים איתו והאם אתם רוצים לבטל או לשנות חלק ממוצרי הביטוח שיש לכם.

האם כדאי לבטל את הביטוחים המיותרים?

אומנם זה נכון שלא פשוט לקבוע איזה מכל הביטוחים שלכם מיותרים, אך אחרי שתדעו על איזה מוצרים בכלל אתם משלמים – יהיה לכם יותר קל לעשות סדר. לגבי השאלה האם עדיף לבטל, לצמצם או לשנות את הביטוח, אין תשובה אחת נכונה, כי כל מקרה צריך להיבדק לגופו. זה אומר שאתם צריכים לברר האם יש כפילויות בביטוחים השונים, כמה זה עולה לכם והאם אתם רוצים לקחת סיכון או שאתם מעדיפים להמשיך עם המצב כפי שהוא. שימו לב שהדברים נכונים גם לגבי מוצרי חסכון שונים שמציעות חברות הביטוח. מזה שנים רבות שחברות הביטוח מציעות ללקוחות שלהן גם לחסוך דרכן, אך לא תמיד ברור לנו כבר כמה חסכונות יש לנו. לכן, אם תפנו אל הר הביטוח שתקבלו מידע עדכני בנושא – תוכלו להחליט מה אתם עושים. לא בטוח שכל מוצרי החיסכון שיש לכם אצל חברות הביטוח השונות באמת משתלמים, אז למה שלא תבדקו זאת לעומק? אם אתם עובדים כל כך קשה כדי להרוויח את המשכורת החודשית שלכם, בהחלט כדאי שתבררו על מה אתם מוציאים איתה כי אין שום טעם לתרום כספים מיותרים לחברת הביטוח שאצלה אתם מבוטחים.

רוצים לבדוק האם גם לכם מגיע החזרי מס? לחצו כאן לפרטים נוספים

לפרטים נוספים: https://harhabituach.co.il

 

אולי יעניין אותך גם