האם לקחת משכנתא זה תמיד חייב להיות מסובך

מטרידה אתכם המחשבה על כך שאתם משלמים מזה שנים את המשכנתא של בעל הבית שלכם? אתם מרגישים שאתם "זורקים" כסף על שכירויות וכי בסופו של דבר לא יישאר לכם ביד דבר? אין לכם דירה שתוכלו להוריש לילדים? אם כך, אולי ינחם אתכם לדעת שאתם ממש לא היחידים שמתלבטים לגבי כל העניין הזה. למעשה, רוב הישראלים מוצאים את עצמם חושבים על העניין הזה פעם בכמה זמן ועובדה היא שרבים מאיתנו גם מחליטים לעשות את הצעד ולקנות דירה. אומנם זה נכון שאולי לא תוכלו לקנות את דירת החלומות שלכם ואולי תצטרכו להתפשר קצת, אך בסופו של דבר כן יהיה לכם נכס. עבור רוב הישראלים הדרך היחידה כמעט שיש להגשמת החלום הזה עוברת דרך הבנק, כי אם הבנק לא ייתן לנו משכנתא סביר להניח שלא נוכל לממן את רכישת הדירה. זה נשמע לכם מסובך? שמעתם על אנשים שהשקיעו הרבה מאוד זמן ומאמצים בתהליך של קבלת משכנתא מהבנק? אם כך, כדאי שתדעו שלא תמיד זה חייב להיות כך.

איך עושים את הכול פשוט יותר?

כאשר מדברים על משכנתא אחר מהדברים הכי מורכבים שיש זה לבחור את מסלול המשכנתא הנכון ועוד לפני זה, לבחור את הבנק הנכון. העניין הוא שהיום אתם יכולים לפנות לכל בנק שתרצו כדי לבקש ממנו משכנתא, כי הבנק שבו מתנהל החשבון שלכם הוא כבר ממש לא הבנק היחיד שקיים עבורכם. תוהים מדוע כדאי לדבר עם נציגים של כמה בנקים שונים? פשוט מאוד, כי בכל מקום תקבלו הצעות קצת אחרות. לכן, בין אם אתם רוצים לקחת משכנתא גדולה מאוד ובין אם אתם זקוקים להלוואה קטנה יחסית, חבל להתפשר על מסלול שלא יהיה לכם נוח או על תנאים שאינם מספיק טובים. אומנם זה נכון שלקבוע פגישות בכמה בנקים שונים זה אומר להשקיע זמן ואנרגיה, אך אסור לשכוח שכך תוכלו לחסוך הרבה מאוד כסף בעתיד ולכן זה כדאי.

בית גדול

מדוע לא כדאי לוותר על ייעוץ מקצועי בתחום?

כמובן שעוד דרך חשובה שיכולה להפוך את נושא המשכנתא לעוד יותר פשוט עבורכם, זה להתייעץ עם המומחים בתחום. יש היום הרבה מאוד יועצים מוכשרים שיוכלו לעזור לכם, אז למה שלא תפנו אל חלק מהם? יועצי משכנתא הם אנשים שלמדו את התחום הזה לעומק ולרוב הם גם מגיעים עם ניסיון של שנים רבות. לכן, אם תדברו עם יועץ אחד או שניים, תוכלו לגלות דברים שבכלל לא ידעתם על התחום הזה, כמו לדוגמא, העובדה שאפשר גם לקחת משכנתת בלון. שימו לב שהרבה פעמים יועצי המשכנתא יוכלו ללוות אתכם גם אל הבנק לצורך תהליך המיקוח, ואין ספק שלא כדאי לוותר על כך. העניין הוא שכאשר בבנק רואים שאתם מגיעים עם יועץ מקצועי – פשוט מתחייבים אליכם אחרת. הרבה פעמים היחס האחר יבוא לידי ביטוי אפילו בכך שתקבלו מסלולי משכנתא מעניינים יותר, אז למה לא? אתם תראו שאם תעשו את הדברים בצורה נכונה ומסודרת, תוכלו לקחת משכנתא הרבה יותר בקלות לעומת מה שחששתם, אז למה לדחות את העניין עוד ועוד?

רוצים לשמוע עוד על משכנתא לסגירת חובות לחצו כאן

 

אולי יעניין אותך גם

מחשבון
משכנתאות
הכל על משכנתא הפוכה

משכנתא הפוכה היא משכנתא המיועדת לבני שישים ומעלה. יש לה יתרונות רבים אך אם נשווה אותה למודל ירושה עצמית, נגלה כי לכל שיטת מימון, יתרונות

קרא עוד »