איתור חסכונות של נפטרים בעזרת הר הכסף

ההורים שלכם הלכו לעולמם ואתם מתחילים עכשיו להתעסק בכל העיזבון שלהם? אם כך, בוודאי עוברת עליכם תקופה לא פשוטה, כי מי יכול להישאר אדיש לפרידה מההורים האהובים שלו? עם זאת, כמובן שיש גם דבר אחד משמח בכל העצב הזה, וזו הירושה. ברוב המקרים ההורים משאירים לידיהם את הבית ואת כל הכספים, מה שמסביר מדוע גם אתם רוצים לברר מה באמת ההורים השאירו לכם. כדאי שתיקחו בחשבון את העובדה שלא תמיד אתם יודעים הכול ובהחלט יכול להיות שאם תחפשו – תמצאו חסכונות אבודים. זה קורה לא כי ההורים הסתירו מכם משהו, אלא הם פשוט שכחו לספר ויתרה מכך, החברה שדרכה הם עשו את החיסכון לא באמת מחפשים את היורשים. אם כך, בוודאי אתם תוהים, איך אפשר לאתר את אותם סכומים אם לא יודעים האם הם באמת קיימים ואיפה הם נמצאים? הדרך הנכונה לעשות זאת היא בעזרת הר הכסף ולכן חשוב שתכירו את היוזמה המבורכת והחשובה הזאת.

 

איתור חסכון נפטר

 

מה זה בכלל הר הכסף?

ראשית, כדאי לדעת שהר הכסף זו יוזמה ממשלתית שמטרה לעזור לאזרחים לאתר את הכספים האבודים שלהם. אומנם לא כל האזרחים עושים חסכונות, אך בהחלט חלק משמעותי מאיתנו כן עשה חסכונות לפני שנים. הבעיה היא שהזמן עובר, אנחנו לא זוכרים איפה בכלל עשינו את החיסכון ואנחנו גם לא יודעים כמה כסף יש בו. כל זה יכול לקרות גם לאדם שנפטר, כי הקרובים אליו לא תמיד יודעים שהוא בכלל פתח בזמנו חיסכון שכזה. לכן הר הכסף דרוש גם לכם, שכן בעזרת המערכת המשוכללת הזאת תוכלו לאתר את כל הכספים שההורים שלכם חסכו. יהיה עליכם למסור למערכת פרטים פשוטים כמו שם ושם משפחה של הנפטר ובעזרת הפרטים הללו המערכת תעשה את האיתור הנדרש. זה שינוי גדול ומשמעותי לעומת מה שהיה קיים בעבר כי כך לא צריך לפנות לכל חברת ביטוח בנפרד כדי לברר האם אצלה ההורים שלכם עשו חיסכון. מידע נוסף על זכויות נוספות שמגיעות לכם, ניתן לקבל אצל אופק המרכז לזכויות בע"מ.

על כמה כסף יכול להיות שמדובר?

חשוב לקחת בחשבון גם את המצב שבו הר הכסף עושה עבורכם את החיפוש אך מגלה שאין שום חיסכון על שמם של הוריכם שנפטרו. מצד שני, בהחלט יש גם מקרים שבהם מתגלים חסכונות ויתרה מכך – לא פעם החסכונות הללו לא מבוטלים. במקרים רבים מדובר אפילו על מאות אלפי שקלים, שכן ההורים חסכו במשך עשרות שנים בכל חודש וחודש. זה לא באמת משנה על איזה סכום של כסף מדובר, כי מה שחשוב זה לדאוג שהכסף הזה ימצא את דרכו אליכם. הר כסף כבר סייע לישראלים רבים מאוד לאתר חסכונות של נפטרים ולכן הגיע הזמן שתנסו את זה גם אתם. היוזמה הזאת מבורכת ביותר כי אין אדם שלא היה שמח לקבל פתאום סכום כסף מסוים שמחכה לו, בדיוק כמו שכל אדם שמח לקבל החזר מס.

אולי יעניין אותך גם

כלה
כלכלה
האם כלכלי להתחתן בישראל

לא מעט זוגות חוששים ומתכננים על צעד בתכנון החתונה בקפידה – לאור הנתונים הלא מעודדים של כדאיות ביצוע חתונה במדינת ישראל. לא מעט זוגות בוחרים

קרא עוד »
כיסאות ושלוחן
כלכלה
סיבות לרכישת משרד חדש

יש לכם משרד ואתם תמיד שואלים את עצמכם אם כדאי לרכוש משרד חדש, או אולי חשבתם לעצמכם להשקיע בנכס עם תשואה גבוה נדל"ן ולא יודעים

קרא עוד »