משכנתא לסגירת חובות – הדרך הטובה ביותר

במצב הכלכלי הקשה אליו נקלעים רבים מהציבור הישראלי קיימים מגוון פתרונות לסגירת החובות. אחד מהפתרונות הללו הוא משכנתא לסגירת חובות.

משכנתא לסגירת חובות – מהי?

משכנתא לסגירת חובות היא למעשה הגדלת משכנתא קיימת על בית אשר נמצא בבעלותנו, כאשר מטרת לקיחת המשכנתא היא לקחת את כל ההלוואות החיצוניות אשר נוצרו ולהכניס אותן לתוך המשכנתא. בדרך זו, ניתן להפוך הרבה הלוואות שיוצרות חיוב חודשי גדול, למשכנתא אחת לטווח ארוך בתנאים אשר משתנים מאחד לאחד ובהתאם למדיניות הבנק. בנוסף חשוב לדעת כי בהיבט של לקיחת משכנתא לסגירת חובות יש לבדוק את גובה הריבית. במשכנתאות שהמטרה שלהן היא סגירת חובות, הריביות בדרך כלל בדרך הן גבוהות בהרבה ממשכנתא רגילה. גובה הריבית משתנה מבנק לבנק, כאשר גובה הריבית יכולה לנוע בין 3.5 אחוזים לנמוכה ביותר ועד 7 אחוזים ויותר, כך שהפערים יכולים להיות עצומים. לכן, חשוב מאוד להיעזר ביועץ מומחה למשכנתאות אשר בקיא במערכת הבנקאית הסבוכה ואשר ביכולתו לעזור מאוד בהקטנת הריביות והתשלומים החודשיים. חברת שקוף, החברה במובילה בישראל לייעוץ משכנתאות, מחזיקה בצוות של מומחים בתחום הפיננסים והבנקאות ויכולה לאפשר לכם לקבל את המסלול המשתלם ביותר על מנת שתוכל להילקח משכנתא בתנאים הטובים ביותר לצורך סגירת חובות, כמו גם להפחית בגובה הריבית כך שקבלת המשכנתא תהיה נוחה ומותאמת בצורה הטובה ביותר לצרכיו של הלווה. המקצוענים של חברת שקוף עובדים בכל רחבי הארץ ומסייעים במציאת משכנתא לסגירת חובות, גם אם המעוניין לקבל את המשכנתא קיבל סירוב מהבנק.

משכנתא לסגירת חובות

 

מי זכאי לקבל משכנתא לסגירת חובות?

זכאות לקבלת משכנתא לסגירת חובות, בשונה ממשכנתא למשתכן, משתנה מאדם לאדם, זאת בהתאם למצבו הפיננסי והאישי. חשוב לדעת כי למעשה, הבנקים לא מאשרים לקבל הלוואה לאדם אשר יש לו בעיות תזרים בחשבון הבנק, כמו גם אם מדובר בלקוח אשר חזרו  לו צ'קים או שנפתח לו תיק בהוצאה בפועל. בנוסף, לקוח אשר פשט רגל בשנים האחרונות גם לא זכאי לקבלת המשכנתא. פרמטר חשוב שיש לדעת הוא שהבנק מצפה כי הלקוח אשר מבקש את ההלוואה מקבל הכנסה גבוהה יחסית, אשר תאפשר לו לעמוד בתנאי התשלום החדשים על המשכנתא החדשה. כל פיגור בתשלום משכנתא גורר ריביות גבוהות ביותר, ולכן חשוב מאוד להתייעץ כאמור עם יועץ משכנתאות אשר יידע להתאים לכם את המשכנתא המתאימה עבורכם כך שתוכלו לעמוד בה לאורך תקופת הזמן שבה היא נלקחה, עם ריבית נמוכה. הפרמטר החשוב ביותר לזכאות למשכנתא טמונה בעובדה כי ע"פ כל המומחים בתחום וכן מדיניות הבנקים, משכנתא לסגירת חובות מומלצת ללקוחות הבנקים אשר נותרה להם משכנתא נמוכה על הבית, ובכך ניתן להגדיל את המשכנתא הקיימת מבלי לעבור את חמישים האחוז משווי הבית, הסכום המקסימלי שניתן בהלוואה מסוג זאת.

להמשך קריאה: https://www.hagana.co.il/

 

אולי יעניין אותך גם

מחשבון
משכנתאות
הכל על משכנתא הפוכה

משכנתא הפוכה היא משכנתא המיועדת לבני שישים ומעלה. יש לה יתרונות רבים אך אם נשווה אותה למודל ירושה עצמית, נגלה כי לכל שיטת מימון, יתרונות

קרא עוד »