החזרי מס על טיפול באדם סיעודי

להיות אחרים על אדם סיעודי זו משימה מאוד קשה אך למרות זאת רבים מאיתנו מתמודדים איתה. הטיפול באדם סיעודי דורש מאיתנו זמן, לא מעט ידע שנצבר עם הניסיון וגם הרבה כוח פיזי ונפשי. כמו כן, קיימים גם לא מעט אביזרים שיוכלו להפוך את הטיפול לעוד יותר מוצלח ולכן עולה השאלה, איך עומדים בעלויות של כל הפרטים הללו? יש לקחת בחשבון שמעבר לכך שתוכלו לקבל הנחות מסוימות ואף למצוא מבצעים טובים עבור מכשירים וציוד כזה או אחר, גם המדינה תבוא לקראתכם. זה אומר שכנראה שגם אתם, כמו אחרים, תקבלו החזר מס על הטיפול באדם סיעודי, בין אם זו אימא שלכם, אביכם או כל אדם אחר.

טיפול באדם סיעודי

איך תדעו מה באמת מגיע לכם?

זה שאומנם תוכלו לעשות חיפוש באינטרנט אחר החזרי מס בגין טיפול באדם סיעודי זה נכון, אבל האם מתוך המידע הזה תדעו איזה טפסים למלא? למי להגיש אותם או כמה זמן ייקח עד שתקבלו את מה שמגיע לכם? התשובה ברוב המקרים היא לא. לכן אנחנו כן ממליצים לכם לפנות אל אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, בין אם מדובר על יועצי מס שעובדים בתחום הזה מזה שנים ובין אם מדובר על רואי חשבון שמתעסקים בעניין. חשוב להבין שאומנם תמיד תשלמו שכר טרחה לאנשי המקצוע שיעזרו לכם להבין האם מגיעים לכם החזרי מס או לא, אך לרוב השירות שלהם חשוב. הם יוכלו לא רק לברר עבורכם כל מה שצריך אלא גם להגיש את הבקשות השונות ואפילו למלא עבורכם את הטפסים, אז למה אתם מחכים?

על כמה כסף מדובר?

זה מאוד תלוי בגורמים שונים ואין על כך תשובה נכונה. אחד מהגורמים שישפיעו על גובה החזרי המס זו השאלה האם אתם מגישים את הבקשה בצורה רטרואקטיבית או לא. כלומר, האם מדובר על אדם שטיפלתם בו לפני כשש שנים? או שהתחלתם רק עכשיו את הטיפול? חשוב לדעת שכאשר מגישים בקשה להחזרי מס רטרואקטיבית אומנם צריך לעשות זאת תוך מקסימום שש שנים, אך זה עדיין משתלם וכדאי. אם תצליחו להוכיח שבאמת מגיעים לכם החזרי מס הכסף יועבר אל חשבון הבנק שלכם הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים, אז למה לא? אין לכם סיבה אמיתית לתרום לרשות המיסים את הכסף שאתם זכאים לו ואין ספק שההחזרים הללו באמת יהפכו את הטיפול באדם הסיעודי לפשוט יותר מבחינה כלכלית.

 

אולי יעניין אותך גם

מחושב מס רכישה
מיסים
כיצד מחשבים את מס הרכישה?

מי שרוכש זכות במקרקעין מחויב לשלם למדינה מס רכישה בגין ביצוע העסקה. מס הרכישה מייצג אחוז מסוים משווי העסקה, אחוז זה מתעדכן בכל שנה. שווי

קרא עוד »
מחשבון
מיסים
תנאים להחזרי מס לאחר שחרור

השתחררתם מצה"ל, התחלתם לעבוד, לנהל חיים בוגרים ועצמאיים, בקיצור – אתם במגרש של הגדולים. ויחד עם העצמאות של אדם מבוגר, מגיעה גם המון ביורוקרטיה וחשוב

קרא עוד »