השוואת חברות ביטוח – פיקסן ו my advice

ביצוע השוואה בין הביטוחים השונים תבטיח הוזלה משמעותית בעלויות כמו גם בקרה אודות הכיסוי לו אתם זכאים. כיצד ניתן לבצע זאת? להלן כל הפרטים החשובים.

 

פקיד מקבל מסמכים

ביצוע השוואה בין חברות ביטוח – קל יותר מאי פעם

רכישה של ביטוח היא ללא ספק אחת ההוצאות הכי חשובות ויקרות בעבור כל אחד, ובישראל המצב הנוכחי הוא בלתי נסבל, זאת משום שרבים מאזרחי ישראל מחזיקים במספר ביטוחים שונים מה שיוצר הוצאה כספית כבדה יותר כמו גם אי ידיעה של היקף הכיסויים ודמי הניהול. דמי הניהול הם סוגיה חשובה ביותר בכל הקשור לביטוח, זאת משום שכל חברה מציעה דמי ניהול שונים בעבור הכיסויים ועל כן חשוב לבצע השוואה בין חברות הביטוח השונות. כיום, זה פשוט יותר מאי פעם, כפי שמסבירים בחברת הביטוח my advice וזאת לאור העובדה כי משרד האוצר הקים את אתר "הר ביטוח" אשר מסייע באיתור מוצרי הביטוח אשר נרכשו, וזאת באופן פשוט ביותר – כל שעליכם לעשות הוא להכניס את שמכם ואת תעודת הזהות והאתר יאפשר לכם לראות באופן מדויק היכן יש לכם ביטוח ובאילו חברות.

 

איתור ביטוח באמצעות my advice

כאמור, כיום ניתן לאתר את הביטוחים עליהם שילמתם באמצעות הר הביטוח, אולם הבעייתית באתר נעוצה בעובדה כי האתר מציג רק את חברות הביטוח בהן נרכשו ביטוחים, אבל לא את הכיסויים או את המחיר אותו אנו משלמים ועל כן נדרש לבצע באופן עצמאי פנייה לכל חברת ביטוח ולברר את הפרטים הללו. אבל, לא חייבים להסתבך. בעזרת חברת my advice ניתן לבדוק האם יש ברשותכם כפל ביטוחי – בעיה נפוצה ביותר בישראל, כאשר ע"פ ההערכות כיום עשרות אלפי ישראלים מחזיקים במספר ביטוחים במקביל, ולאחר מכן הצוות המקצועי של החברה יפנה בשמכם לחברות ויציג לכם את המחיר הטוב והאטרקטיבי ביותר בעבורכם, זאת בהתאמה אישית ובליווי מקצועי לכל אורך הדרך.

 

רכישת ביטוח – באיזו חברה נבחר?

ענף הביטוח בישראל הוא ענף ריכוזי, בו שולטות מספר חברות גדולות. לאור העובדה כי ביטוח הוא אחד המוצרים החשובים ביותר בעבור כל אחד, אנו מעוניינים בסופו של דבר לקבל את השירות המקצועי והאדיב ביותר ועל כן ניתן לשכור את שירותיהן של חברות קטנות יותר אשר מעניקות יחס אישי כמו גם הוזלה משמעותית לעומת החברות הגדולות, כפי שמציעה חברת פיקסמן סוכנות לביטוח. עם ניסיון של מעל ל 16 שנה בתחום, תוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים הטובות ביותר וזאת לאור צוות מקצועי אשר לו ניסיון של שנים ארוכות בתחום הביטוח אשר יעניק לכם את הביטוח הטוב ביותר, בדמי ניהול נמוכים. מעוניינים לקבל פרטים נוספים? השאירו פרטים באתר ונציג החברה יחזור אליכם בהקדם לרכישת ביטוח מקיף המותאם בדיוק לכם.

 

למידע נוסף: https://www.advice-ins.net

 

אולי יעניין אותך גם