האם הלוואת גישור זו אופציה ששווה לכם לשקול

 להביט סביבכם ולהבין שהדירה שקניתם לפני כמה שנים כבר קטנה מידי ושאתם לא יכולים להמשיך לחיות בה זו הבנה שרבים מאיתנו מגיעים אליה. בכל תקופה בחיים אנחנו זקוקים לנכס אחר ולכן זה טבעי שכאשר הייתם רק זוג צעיר, יכולתם להסתפק בדירה הרבה יותר קטנה. היום, לעומת זאת, כשיש לכם כבר שלושה ילדים בגיל ההתבגרות, החיים נראים אחרת. לכן ברור מדוע אתם מחפשים נכס חדש לקנות ובהחלט יכול להיות שאתם כבר רוצים לשלם עליו אך עוד לא מכרתם את הדירה הנוכחית שלכם. יכולות להיות לכך סיבות רבות, כמו לדוגמא העובדה שאולי לא מצאתם קונים או העובדה שהמחירים שהציעו לכם נמוכים מידי. תהיה הסיבה אשר תהיה, מה שבטוח זה שאתם לא צריכים לוותר על הדירה החדשה שמוצאת חן בעיניכם ושאתם רוצים לקנות. אם כך, אתם בוודאי שואלים, איך בכל זאת ניתן יהיה לעמוד בעלויות? ומאיפה תוכלו להשיג את הכסף הדרוש לכם? האם באמת יהיה עליכם לבקש משכנתא מהבנק רק כדי להצליח לממן את שדרוג הנכס לדירה חדשה? התשובה היא לא וכדאי לדעת שבמקרים כאלה אפשרות טובה היא לקחת הלוואת גישור.

 מהם היתרונות של הלוואת גישור?

ראשית, חשוב שתדעו שהרבה פעמים אנשים לוקחים הלוואת גישור לא רק כדי לקנות דירות חדשות אלא גם כדי לקנות נכסים אחרים. לכן, אפילו אם הנכס החדש שבו אתם מעוניינים הוא משרד, מחסן או כל דבר אחר – הרי שהאופציה של הלוואת גישור זמינה ואפשרית עבורכם. שנית, בבואנו. לדבר על היתרונות של הלוואת גישור אנחנו רואים שהם רבים, ואחד מהם זו העובדה שלכל אורך תקופת ההלוואה אתם משלמים רק את הריבית. כלומר, בכל חודש התשלום שאתו יהיה עליכם להתמודד יכלול את הריבית בלבד ואת הסכום כולו תשלמו בסוף תקופת ההלוואה. אם תהיתם לרגע מה ההבדל בין הלוואת גישור ובין משכנתא, כדאי שתדעו שאחד מההבדלים זה משך הזמן. כלומר, בעוד שמשכנתא הבנק ייתן לכם גם לשלושים שנה, הרי שבמקרה של הלוואת גישור משך הזמן לרוב יהיה בין שנתיים לשלוש. זו הסיבה שבגללה יש אנשים שקוראים להלוואת הזאת גם הלוואת בלון, שכן מדובר על סוג של מימון ביניים שלמעשה יאפשר לכם לשדרג את הנכס שבו אתם חיים.

  רואה חשבון

בדקו מאיזה בנק אתם מקבלים את ההלוואה

 אם חשבתם לרגע שהלוואת גישור תוכלו לקבל באותם תנאים בכל בנק, כדאי שתדעו שאתם טועים. ממש כפי שקורה לגבי כל שירות אחר שהבנק מציע לנו, כלומר, בכל מקום אנחנו מקבלים תנאים אחרים, כך קורה גם לגבי הלוואת הגישור. משמעות הדברים היא שאתם אומנם יכולים לפנות לסניף הבנק הקבוע שלכם ולברר מה מציעים לכם שם, אך כדאי יהיה גם לפנות אל בנקים אחרים. למעשה, בימינו זה מאוד מקובל לעשות השוואת בין התנאים שמציעים לכם בבנקים שונים, אז למה שלא תנסו זאת גם אתם? זה לא משנה בכלל איפה נמצא החשבון הראשי שלכם כי מה שבטוח זה שאם אתם יכולים לקבל הלוואה כזאת בתנאים טובים יותר, למה שתתעקשו לשלם ריביות מאוד גבוהות? מה שכן, חשוב לדעת שבאופן כללי מדובר על הלוואה עם ריביות יחסית גבוהות ולכן אתם צריכים להכין את עצמכם למצב הזה. משמעות הדברים היא שאומנם זה לא מאוד כלכלי לקחת הלוואה כזאת, אבל מצד שני, הלוואה שכזאת הרבה פעמים יכולה להיות הדרך היחידה שתאפשר לנו לקנות דירה גדולה וחדשה.

 

לאתר הר הביטוח: https://harhabituach.co.il

 

אולי יעניין אותך גם

מחשבון
משכנתאות
הכל על משכנתא הפוכה

משכנתא הפוכה היא משכנתא המיועדת לבני שישים ומעלה. יש לה יתרונות רבים אך אם נשווה אותה למודל ירושה עצמית, נגלה כי לכל שיטת מימון, יתרונות

קרא עוד »