החזרי מס לאדם מובטל

כל מי שהיה מובטל לתקופה מסוימת יודע לומר עד כמה התקופה הזאת לא פשוטה. אפילו מי שלא באמת אהב את עבודתו הקודמת יודע לומר שהמצב שבו אתה נמצא בבית חסר מאס ובלי לדעת מה יוליד יום, הוא מצב מאוד קשה נפשית, רגשית וכלכלית. עכשיו קחו את המצב הזה ותראו איך נראית המציאות במדינת ישראל: כלומר, אפילו אדם מובטל שלא מקבל משכורת למעשה נדרש לשלם מיסים מלאים, כאילו הוא כן קיבל משכורת! זה כמובן מצב אבסורדי, אבל הוא נובע מכך שאנחנו מתחשבנים עם רשויות המיסים פעם בשנה ולא פעם בחודש. זה קורה כמעט לכל אדם מובטל והדבר הכי חשוב שאתם צריכים לדעת בהקשר הזה, אם זה קרה גם לכם, שמגיעים לכם החזרי מס, לביצוע בדיקה מהירה לחצו כאן.

איך לדרוש את מה שמגיע לכם?

לפני הכול, אתם צריכים פשוט להיות מודעים לכך שמגיעים לכם החזרי מס, ליווי מלא לכל התהליך תוכלו לקבל גם אצל אבנר הייזלר. זה כבר יהיה צעד חשוב מאוד שלא כל האנשים יעשו, כי למעשה רוב האנשים בכלל לא מודעים לזכויות שלהם. שנית, אם תדעו שאולי מגיעים לכם החזרי מס, תוכלו לפעול כדי לקבל אותם וכדאי שתעשו זאת כמה שיותר מהר. אומנם זה נכון שיש מקרים שבהם ניתן יהיה להגיש בקשות כאלה גם רטרואקטיבית אחרי שש שנים, אבל למה לדחות את העניין? אתם הרי זקוקים לכסף של החזרי המס עכשיו, כשעוד אין לכם עבודה חדשה וכשמצב ההכנסות שלכם בעייתי. חשוב לדעת שיש טפסים שונים שעליכם למלא ואין ספק שאתם צריכים להגיש את הבקשה להחזרי מס בדיוק כפי שרשות המיסים מבקשת. עם זאת, כאשר תתחילו לבדוק את הדברים לעומק תגלו שזה לא באמת כל כך מסובך כפי שזה אולי נדמה לכם, אז למה אתם מחכים?

אדם מובטל

איך תקבלו את הכספים שמגיעים לכם?

ברגע שהטפסים יגיעו אל רשות המיסים והיא תבחן את הבקשה שלכם לעומק, למעשה יתחיל השלב שבו אתם מחכים שהכסף יועבר אליכם. זה לא משנה על איזה סכומים מדובר, בין אם מדובר על סכום יחסית קטן ובין אם הסכום גבוה, יהיה עליכם לחכות לא מעט זמן להחזרי המיסים. עם זאת, אתם יכולים להיות בטוחים שזה כדאי ומשתלם, מה גם שהכול יועבר ישירות לחשבון הבנק שלכם. זה לא שתצטרכו לרדוף אחרי רשות המיסים או להתקשר כדי לברר איפה עומדים הדברים. ברגע שהבקשה התקבלה היא תטופל ובסופו של דבר תקבלו את החזרי המס שלהם אתם זכאים בגין מצבכם.

 

אולי יעניין אותך גם

מחושב מס רכישה
מיסים
כיצד מחשבים את מס הרכישה?

מי שרוכש זכות במקרקעין מחויב לשלם למדינה מס רכישה בגין ביצוע העסקה. מס הרכישה מייצג אחוז מסוים משווי העסקה, אחוז זה מתעדכן בכל שנה. שווי

קרא עוד »
מחשבון
מיסים
תנאים להחזרי מס לאחר שחרור

השתחררתם מצה"ל, התחלתם לעבוד, לנהל חיים בוגרים ועצמאיים, בקיצור – אתם במגרש של הגדולים. ויחד עם העצמאות של אדם מבוגר, מגיעה גם המון ביורוקרטיה וחשוב

קרא עוד »